• Kosmoskissen

Fotograf på Gotland

Hej!
    Jag har en känsla av att detta ämne kommit upp en massa gånger föut men har inte kunnat hitta nån tråd.
    Vi ska gifta oss på Gotland nästa sommar och måste ju förstås ha en fotograf. Det är ju en så speciell och minnesvärd dag att vi känner att det skulle vara kul med en riktigt duktig. Det kostar ju en del också så man vill ju ha kvalitet!
    Är det någon som vet eller kan tipsa om en fotograf på ön? Vore super om ni kunde tala om det för mig i så fall :D
    Tack!

• Svar på tråden Fotograf på Gotland
  • nymåne

Vi hade Ulrika Finnberg, gotlands bästa fotograf enligt mig. Proffsig och underbara bilder

www.ulrikafinnberg.com

Andra fotografer vi tittade på var Ateljé Hemlin www.hemlinfoto.se och Bildvision som jag inte hittar länken till just nu.

• Kosmoskissen

Tack Nymåne, jag hittade hennes hemsida :) Hon verkar väldigt duktig. Får man mycket för pengarna också? Ska kontakta henne för mer info om priser mm. Man måste ju verkligen jämföra!

• nymåne

Ja det tyckte jag vi fick. Vi träffade henne innan fotograferingen på platsen vi valt att fota på. Under fotograferingen hann vi gå runt och ta många bilder med olika bakgrunder och sen efter att hon fottat oss la hon upp en massa bilder vi fick välja på och det var väldigt svårt då vi tyckte lika mycket om alla. Sen fick vi dem vi bestämde oss för på cd skiva som högupplösta.

Sen gjorde vi en deal med henne att hon fick använda bilderna i olika bröllopstidningar mm och då fick vi ytterligare fem högupplösta bilder som hade kostat flera tusen som tack, sjysst deal tyckte vi!

• Kosmoskissen

Aha vad bra, tack Kalka, ska jag kolla upp :)

Svar på tråden Fotograf på Gotland