• Joffan

Tips på fotografer

Hej, jag ska gifta mej i mitten av juni 2011. jag bor själv i Finland men bröllopet kommer att vara i Sollebrunn. Så nu undrar jag om någon kan tipsa om en fotograf  i Sollebrunn, Alingsås, Trollhättan, Nossebro, Göteborg eller dess omnejd.

• Svar på tråden Tips på fotografer
  • Matilda Bäcker

Rekommenderad fotograf i Göteborg:
    http://www.mdphotos.se/

Låt inte åldern avskräcka dig, Michaela vet vad hon sysslar med och är otroligt duktig och proffsig!

• Joffan

nej ålder är inget problem för mej, min bästa vän blir magister i fotografering nu till sommaren.. :)

Vet du hur mycket hon tar?

• rollei

Jag tror du har tipsat om Pekkanen så det räcker för den här månaden... (kolla forumreglerna)

• Matilda Bäcker

Joffan skrev 2010-11-09 20:15:48 följande:
    Vet du hur mycket hon tar?

Nej tyvärr, men kolla med henne genom att maila henne era önskemål.

• ordinaryisle

rollei skrev 2010-11-09 22:00:53 följande:
    Jag tror du har tipsat om Pekkanen så det räcker för den här månaden... (kolla forumreglerna)

Visste inte att det fanns en regel för hur många gånger man nämner någons namn/månad när folk vill ha tips, men tydligen finns det kanske det? Har sett hur andra gör och lärt mig och tycker inte mitt tipsande sticker ut jämfört med andra men nu vet jag hur det ligger till då.

• fryser

vet inte om jag förbrukat mina tips men fortsätter gärna o tipsar om aziphoto.se
    vi hade henne o vart så nöjda o för 2 dagar sen komm tack korten o vi är fortfarnde jätte nöjda.

Svar på tråden Tips på fotografer