• Majbrud11

Håruppsättning+ make up Enköping med omnejd

Nu är kyrka, lokal och snart fotograf samt live band bokat...Men, nu behöver jag hjälp att hitta en bra hår och make up artist i Enköping eller någon som lätt tar sig hit! Tips någon??? :)

• Svar på tråden Håruppsättning+ make up Enköping med omnejd
  • Algot 30 juli

Har du hittat någon?? Jag letar oxå! =)

• Majbrud11

Hej! :) Jag kommer Få hjälp med hår av min frisör Marie Holm på Tottes hår.Super gullig tjej! Sen make up hos Jenny på askungenkliniken, har ingen aning om hur hon är men har fått ett bra bemötande och har inte hört något illa om henne?! Annars så tipsade min frisör att en kollega till henne kände någon som var duktig på smink, men hon var dyrare än Jenny. Sen har jag hört genom vänner om en tjej som heter Nina som går att kontakta på niiinisbloggen@hotmail.com Hoppas du hittar det du söker! :) När och var gifter du dig?

• Algot 30 juli

Hej!
    Kul att hitta en Enköpingsbrud!
    Vi gifter oss på Djurby gård den 30 juli. På vår son, Algots namnsdag
    Ni då?

Jag har också gått hos Marie och håller fullständigt med, hon är jätteduktig. Nu går jag hos Malin H, hon säger att hon inte är så bra på uppsättningar utan har rekommenderat mig att boka Marie i stället. Så det lutar åt det! =)
    Men dom kan inte ta några bokningar till sommaren ännu. Semsterplaneringen ska bli klar först!

Ska besöka Askungen nån dag och kolla läget. Var på Topp till tå här om dagen och där går det ju att få både naglar, hår och smink fixat på samma ställe. Dock tyckte jag att det kändes lite rörigt för hon som verkade äga stället fick ringa runt till nageltjejen och make-upartisten för att få prisuppgifter och så.
    Jag har inte tänkt att göra nåt åt naglarna, min svärmor är duktig på sånt så det får hon göra.

Jag har varit i kontakt med en make-upartist som heter Maria Dahl som verkar väldigt proffsig. Hon kunde inte boka nåt förrän hon hade planerat semstern. Hon jobbar inte med make-up:en i första hand så då blir det väl så.

Jag försöker även att boka musiker men det går så där! Hur ska ni göra med det? Läste nåt om coverband i gästboken !?

Vet du förresten om man kan gå in på någon annans bröllopssida och inte bara på presentationen? Jag lyckas inte, men ska fortsätta leta! =)

Svar på tråden Håruppsättning+ make up Enköping med omnejd