• anr

Drömmer ni om bröllop?

Vi  på Plus SVT ,söker ett par som har bröllopsdrömmar men som inte riktigt har de ekonomiska förutsättningarna.

Vi hjälper er att förverkliga drömmen med Charlie (fd Lyxfällan) som ekonomisk coach.

Låter detta intressant? Hör av er!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 10:51
    Ni kan även maila direkt till annika.rhodin@svt.se
  • Svar på tråden Drömmer ni om bröllop?
  • orangegirl

Pga av att det är så galet dyrt i Sverige gör vi det i Thailand!!! Denna resa kommer att bli mkt speciell för oss och våra gäster! En bråkdel av priset och så får man bröllopsresan på köpet! Smaaarrrrttt!

Lycka till!

• moonlightgirl

orangegirl skrev 2010-11-12 10:53:23 följande:
    Pga av att det är så galet dyrt i Sverige gör vi det i Thailand!!! Denna resa kommer att bli mkt speciell för oss och våra gäster! En bråkdel av priset och så får man bröllopsresan på köpet! Smaaarrrrttt!Lycka till!

Men resan dit för er och era gäster måste ju vara sjukt dyrt det med. Jag och min sambo har kommit upp till 90 gäster, vi skulle aldrig kunna betala resan för alla.

• MariaEson

Vi har engagerat vänner och släkt för att få det bröllop vi drömmer om. Att hålla kostnaderna nere behöver inte vara det samma som att snåla :).

• Nalinie

jag har precis tagit examen på universitetet och sambon håller på att avsluta sina studier, vi har varit tillsammans i sju år i april och känner nu att det verkligen är dax, efter alldeles för många tråkigheter med sjukdomar och begravningar efter varandra vill vi bjuda släkten och vännerna på glädje, men att få ihop ekonomin är ett pusslande som känns svårt, Han har stor släkt och jag pytteliten totalt 60 gäster om alla skall få komma. 

Orolig brud =/

Svar på tråden Drömmer ni om bröllop?