• mukka

susanne hjalber - akta er!

Hej.
    Vi anlitade henne till bröllopet i augusti och fortfarande  inte fått några bilder.

Omöjligt att kontakta henne, hon svarar inte alls. Jag lyckades en gång när jag ringde hennes dotter och så nästa dag Sussanne har lagt några bilder på sin blogg och lovade leverera resten i helgen. Men vi fick inga mera bilder. Vi har betalt bara handpenning och det var tur! Men det handlar inte om pengar, vi har inga bröllops bilder:(

Kanske alla drabbade kan träffas nån gång tillsammans och ska vi anmäla henne nåstans eller åka till henne och.... vet inte vad  man kan göra med en sånt människa!

Alla som vill får  kontakta mig så kanske vi kommer på nåt ide.

Monika. ( mw1973@spray.se  eller 0733605809 )

• Svar på tråden susanne hjalber - akta er!
  • evaer

polisanmäl henne och anmäl till ARN allmänna reklamationsnämnden

• mukka

Det ska jag göra. Idag ringde jag GP och de vill beskriva allt. Hoppas att hon får inte flera kunder efter detta.

• elisabettan

mukka skrev 2010-11-12 14:13:01 följande:
    Det ska jag göra. Idag ringde jag GP och de vill beskriva allt. Hoppas att hon får inte flera kunder efter detta.

BRA! Hejja dig!

• dfk

Fy, vad hemskt! Anmäl henne du! Men har ni inte fått några bilder alls?

• mukka

Nej, vi har inga bilder. Hon lagt några bilder på sin blogg, men nu försvann de bara. Några provbilder ladade hon på galeriet men det är ingenting att välja till albumet, vi skulle få resten snart men de kom aldrig.

Svar på tråden susanne hjalber - akta er!