• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • MaybeBride09
    turbovampyria skrev 2011-01-09 13:29:20 följande:
    Jag vet. Och när man får ett eller två alternativ så får man inte specielt mycket inspiration. Har nästan kännt att det har varit bättre att googlat och leta runt själv. Det har gett mig tio gånger mer inspiration än vad mässan gjorde.
    Men jag tror det skulle vara bättre nu på de större mässorna. Synd bara att fästmannen inte följer med, för man kunde få träna på valsen där :-P
    1 oktober 2011 säger jag JA
  • Alex84j

Här är en till 2011årsbrud =).
    Vi har precis börjat planera, men verkar ha bokat lokal nu iaf och ska börja kika på menyer =)

• Jeliqa

Junibrud - Stort grattis till kommande bröllopet! Vilken fin klänning du beställt.

Idag var jag och bm till en bröllopsbutik och provade ut kläder åt honom. Jag måste medge att jag blev väldigt rörd när jag såg honom i hela utstyrseln. Tänk att vi gifter oss i år hörrni!

• SaJo1981

är det någon som har planer på att göra egna inbjudningskort? eller kanske några som redan gjort?
    Hurdana gjorde ni?
    Var det mycket jobb?
    och vad blev kostnaden ungefär per kort?

• Niini
    SaJo1981 skrev 2011-01-11 19:36:25 följande:
    är det någon som har planer på att göra egna inbjudningskort? eller kanske några som redan gjort?
    Hurdana gjorde ni?
    Var det mycket jobb?
    och vad blev kostnaden ungefär per kort?
    Vi har gjort (ellet gör, är lite kvar..) Vi ville ha ganska enkla så det har inte varit så mycket jobb med dem. Kostaden har vi inte räknat ut men under 10 kr/kort bord det og vara.
  • turbovampyria

Jag har gjort egna. Det finns bild på min sida. Fast det har krånglat så mycket så jag vet inte i fall de går att se den. De kostade ca 12kr st.

• ALLIMA

Själv är man sen i lördags 8/1 en gift kvinna! Helt makalöst underbar blev hela vår bröllopsdag. Önskar er andra lycka till!

• Zia 20090618

Oj ja men just det! Herregud nu börjar ju folk i denna tråd helt plötsligt bli äkta makar! Herregud vad fort det går! :P Grattis Allima! :)

• Niini
    ALLIMA skrev 2011-01-11 20:46:04 följande:
    Själv är man sen i lördags 8/1 en gift kvinna! Helt makalöst underbar blev hela vår bröllopsdag. Önskar er andra lycka till!
    Grattis!
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!