• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Minstoradag
    Emelie 87 skrev 2011-01-02 15:32:02 följande:

En sak till som jag la märke till var datumet, vilket också stämmer överens. :)

Vad roligt =)
  • MissNina

Hejsan jag hoppar oxå in här :D
    Jag och min sambo gifter oss den 2:a Juli i Lycke Kyrka Tofta / Marstrand.
    Känner mig lite stressad.Klänning köpt. Fotograf bokad och kyrka och tofta Herrgård. Inbjudningar klara ska skickas ut 20 jan.
    Ni som gifter er i Juli hur långt har ni kommit?

MVH Nina

• Fossing77

NU är kyrkan bokad! 11-11-11 kl 17 i Caroli Kyrka i Borås! Oj, nu blev jag nervös!

• 2010 2010

Hej!

Vi gifter oss den 11 juni 2011. Känner att det börjar närma sig med stormsteg och vi har inte kommit särskillt långt i planeringen heller.

• turbovampyria

Fick lite panik idag. Min fotograf mailade en bekräftelse och undrade om vi skulle boka henne 28/8. Vi gifter ju oss 20/8 och det har jag sagt till henne. Hoppas hon fixar till det misstaget och att hon inte är uppbokad den dagen, vilket hon inte borde vara eftersom jag bokade henne den dagen. Panik!!!

• Niini
    turbovampyria skrev 2011-01-04 14:25:02 följande:
    Fick lite panik idag. Min fotograf mailade en bekräftelse och undrade om vi skulle boka henne 28/8. Vi gifter ju oss 20/8 och det har jag sagt till henne. Hoppas hon fixar till det misstaget och att hon inte är uppbokad den dagen, vilket hon inte borde vara eftersom jag bokade henne den dagen. Panik!!!
    Ojdå, sån där missar som man bara inte vill ska hända!
    Vi ska själva ta kontakt med vår fotograf här nån dag.. då vi inte fått nån riktig bekräftelse från honom.
  • turbovampyria
    Niini skrev 2011-01-04 14:28:59 följande:
    Maila tillbaka henne på en gång och fick ett svar för ett tag sen. I hennes kalender hade hon tydligen bokat in mig den 20/8 hon hade bara skrivit fel i mailet. Snacka om att vara lättad.
  • justlove
    jkbr skrev 2011-01-02 22:58:29 följande:
    Hej tjejer!
    Jag undrar när ni bokade  lokal? 
    är jag hopplöst sent ute till juli 2011? ( har redan bokat men tänta på att byta) 
    ska gifta oss den 9 juli har inte bokat fest lokal än men ska boka!! måste även ringa och kolla så vi verkligen har präst:)
  • MaybeBride09

Jag hoppar in här (har varit med i en av de tidigare trådarna). Vi gifter oss den 1/10-11. Vi har fixat ganska mkt ändå. Ska bara ringa och dubbelkolla om bokningen av lokal gick bra. Det är en bygdegård och han som sköter bokningen var inte hemma så hans fru tog den. Vill bara dubbelkolla och sen höra hur mycket porslin och så som finns. 

Idag var vi och testade klänningar, jag har redan hittat drömklänningen. Det var den andra jag provade :) 

1 oktober 2011 säger jag JA
  • Minstoradag
    MaybeBride09 skrev 2011-01-04 21:37:27 följande:
    Jag hoppar in här (har varit med i en av de tidigare trådarna). Vi gifter oss den 1/10-11. Vi har fixat ganska mkt ändå. Ska bara ringa och dubbelkolla om bokningen av lokal gick bra. Det är en bygdegård och han som sköter bokningen var inte hemma så hans fru tog den. Vill bara dubbelkolla och sen höra hur mycket porslin och så som finns. 

Idag var vi och testade klänningar, jag har redan hittat drömklänningen. Det var den andra jag provade :) 
    1 oktober 2011 säger jag JA
    Vad kul med klänningen! Jag ska iväg imorgon och prova =)

Hoppas hoppas att man kanske hittar "the one"
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!