• lillalyckan

Bolero/Kavaj/Jacka???

Pga vissa saker som inte går att styra över sitter jag nu här, 3 veckor kvar till bröllopet och jag har inget att ha på mig i kyrkan. Ska ha vargpäls innan och efter vi är i kyrkan men jag har ingen lust att frysa axlarna av mig under själva vigselakten då klänningen är väldigt öppen sådär mitt i december. Någon som har tips på vart jag kan hitta nåt bra? Gärna i lite 40-50-tals stuk, lite rockabilly... Och om det är på nätet så gärna en svensk sida då jag inte vågar lita på att nåt annat kommer fram i tid.

• Svar på tråden Bolero/Kavaj/Jacka???
  • förlovadflicka

Jag har kopt en bolero pa vila med aprikosa rosor langs kanten. 300 kr och den passar perkekt till min klanning som har aprikosa rosor i samma nyans pa kjolen. Jattebilligt och vackert, kolla pa vila!

• lillalyckan

Puff puff, fler tips, hittar tyvärr inget på Vila

• lillalyckan

Vill inte ha i päls helst... Men nu har jag köpt en från Nelly.com så nu gäller det bara att hålla tummarna att den är fin när den kommer!

• förlovadflicka

lillalyckan skrev 2010-11-21 13:16:25 följande:
    Vill inte ha i päls helst... Men nu har jag köpt en från Nelly.com så nu gäller det bara att hålla tummarna att den är fin när den kommer!

Det är så bra att hitta grejer till bröllopet i vanliga butiker, blir så mycket mer billigare men ändå snyggt och originellt :)

Svar på tråden Bolero/Kavaj/Jacka???