• RebeccaS

Kan mina döttrar ha denna klänning som brudnäbbar??

Som rubriken lyder, kan mina döttrar ha denna klänning http://shop.hm.com/se/campaign?campaign=923_HOLIDAY&page=26 när de ska vara brudnäbbar på vårt bröllop i sommar? Kan inte bestämma mig själv så jag vore tacksam för era kommentarer!

Tack!

• Svar på tråden Kan mina döttrar ha denna klänning som brudnäbbar??
  • TheD

Jag tycker absolut det! Blomman gör att klänningen inte är vit :) Mycket söt, men ni är två som ska bestämma om det. Ha en trevlig lördagkväll!

• tonårsmorsa

Jättesöt klänning. Visst kan de kan ha den. Vad är det med klänningen som gör dig osäker?

• RebeccaS

Klart att vi är 2 om det men jag har fått uppgiften att bestämma om kläderna.
    Tonårsmorsa: först så är den rosa sen är jag osäker på om den ser för "billig" ut. Hoppas du förstår mig rätt.

Trevlig kväll på er med!

• tonårsmorsa

RebeccaS skrev 2010-11-20 16:53:31 följande:
    Klart att vi är 2 om det men jag har fått uppgiften att bestämma om kläderna. Tonårsmorsa: först så är den rosa sen är jag osäker på om den ser för "billig" ut. Hoppas du förstår mig rätt.Trevlig kväll på er med!

Jag tycker den ser alldeles "lagom" fin ut. Inte alls "billig". Och för färgen så behöver ju inte allt på ett bröllop gå ton i ton. Lycka till!

• BlackWIngedAngel
    TheD skrev 2010-11-20 16:40:57 följande:
    Jag tycker absolut det! Blomman gör att klänningen inte är vit :) Mycket söt, men ni är två som ska bestämma om det. Ha en trevlig lördagkväll!
    Tyckte också att de var söta, men jag ser inte hur det skulle spela roll om klänningarna var vita?! Vitt är ju ingen färg som gäster ska bära, men på brudnäbbar är den ju snarare ganska vanlig.
  • Emblas Mamma
    BlackWIngedAngel skrev 2010-11-20 18:55:49 följande:
    Tyckte också att de var söta, men jag ser inte hur det skulle spela roll om klänningarna var vita?! Vitt är ju ingen färg som gäster ska bära, men på brudnäbbar är den ju snarare ganska vanlig.
    håller med!

min brudnäbb ska ha samma vita färg på sin klänning som jag och sen ett ljusgrönt band i midjan som matchar tärnans ljusgröna klänning.

har sett det på många faktiskt och tycker det är skitsnyggt! :)

• moonlightgirl

Jag tycker att klänningen är jätte fin, så jag tycker att de kan ha den.

Måste bara fråga en sak. Flera skriver att klänningen är vit men jag tycker att den ser rosa ut. Vilken färg är det??? Det är bara det att jag är nyfiken och inget annat.  =)

• 2010 2010

Själva klänningen i sig var väldigt söt, men jag tyckte den var väldigt kort och sitter konstigt på tjejen. Tycker det ser ut som hon har några stl för liten klänning. Hade inte valt en sådan kort klänning till mina flickor iaf inte i brudnäbbs syfte. Men det är ju säkert bara en smaksak.

Vi har 3 flickor och de ska vara brudnäbbar. De kommer ha klänningar i ivory som matchar min klänning i form och färg.

Svar på tråden Kan mina döttrar ha denna klänning som brudnäbbar??