• Emdyl

2011-05-21, 6 månader kvar!!

Nu är det 6 månader kvar minsann!!

Börjar det pirra? ;)

Fler som satt datumet den 21 maj 2011? Hur går era planer?

• Svar på tråden 2011-05-21, 6 månader kvar!!
  • Niini

Nog pirrar det allt lite :) 6 månader är lite av en milstolpe påvägen!

Vi har väl i princip det mesta av de större grejerna fixade. Största funderingen just nu är väl kanske band/dj/spotify. Men vi ska väl försöka ta tag i det i veckan :) Annars verkar vi vara ganska enligt tidtabellen om man ser på alla dessa planeringsverktyg ;)

• Nathis

Känns så roligt! Bokade precis ett år innan, dvs 21 maj i år och tiden har gått så fort, så snart är väl dessa 6 månader över :) Det mesta är fixat, klänning, ring, catering är bokad, hårstylist/makeup artist, det är väl sambons kläder som är kvar! 

• 21maj

Men vad tiden går fort. Känns som det mesta är klart nu, förutom sambons kläder. Fick bokat en makeup stylist i veckan så det var väl det sista som behövdes bokas. Sen är det här med ringen.. jag kan verkligen inte bestämma mig.. vet inte alls vad jag vill ha ens.. JOBBIGT.

Har fått lite ångest för det här med att stå i centrum ,men hoppas det släpper:)

• Niini
    21maj skrev 2010-11-21 13:50:34 följande:
    Men vad tiden går fort. Känns som det mesta är klart nu, förutom sambons kläder. Fick bokat en makeup stylist i veckan så det var väl det sista som behövdes bokas. Sen är det här med ringen.. jag kan verkligen inte bestämma mig.. vet inte alls vad jag vill ha ens.. JOBBIGT. Har fått lite ångest för det här med att stå i centrum ,men hoppas det släpper:)
    Tycker också hela ringfunderingen e jobbig. Hur ska man kunna välja EN?! O att det sen ska vara en man ska se på i typ 60 år! ÅNGEST!
  • Emdyl

Ja, ångesten kommer och går, men i värsta fall får man väl gå iväg en stund. Det gjorde min kusin på hennes bröllop och det var ingen som märkte nått! Kan vara skönt att få lite tid att andras och ta in allting tror jag, men sen är det ju alltid värst med nerverna innan! :)

Vi har kvar att fixa festprogrammen (skriva om gästerna), fixa de sista inbjudningarna innan de går ut i januari, sambons kläder, val av blommor... och hur själva vigseln ska gå till, med musik och så. Och vad vi ska ha för mat. Så lite kvar ändå ;)

Kyrka, lokal, ring, klänning, hår/smink, musik, är allt fixat, men det är en del detaljer kvar med val av skor och slöja och frisyr och så vidare och så vidare.... men det är ju roligt trots allt!

• 21maj

Niini: du har inte heller hittat nån ring då:)  skönt att höra att det inte är bara jag som e velig... sambon sa att vi tar en ölring så har jag hela livet på att att hitta just DEN ringen..:)

• Niini
    21maj skrev 2010-11-21 20:45:48 följande:
    Niini: du har inte heller hittat nån ring då:)  skönt att höra att det inte är bara jag som e velig... sambon sa att vi tar en ölring så har jag hela livet på att att hitta just DEN ringen..:)
    haha :D Jag har mer funderat på en såndär ring ur en automat ;)

Jag har fyra ringar som jag kollat lite extra på, men hur jag ska kunna välja en av dom vet jag inte..

• 21maj

ja det e just det 1 ring.. ahhh det går ju inte....

min förlovningsring är ju en sarek och jag gillar verkligen inte dom vigselringarna.. nää bara att leta vidare.. nångång måste den ju dyka upp och helst inte kosta på tok förmycket:)

Svar på tråden 2011-05-21, 6 månader kvar!!