Vita ballerinaskor?
Hej!
Jag letar efter vita ballerina-skor att ha på vårt strandbröllop i Thailand. Hittar inga bra sidor, vet ni några?
Mvh
Orangegirl
Hej!
Jag letar efter vita ballerina-skor att ha på vårt strandbröllop i Thailand. Hittar inga bra sidor, vet ni några?
Mvh
Orangegirl
Jag har också letat som en tok, men inte hittat några jag gillade. Men sen fick jag tips om en webbbutik här på BT och fick i fredags hem SKORNA. :)
www.shoebuy.com/touch-ups-sheila/322226/690129
Har inte tittat igenom hela sidan, det finns säkert andra också om du inte är rosett typen :)
Lycka till!
Supertack för tipset! Är du nöjd med skorna du fått hem?
Ja, jag är nöjd! De rekommenderade på sidan att ta en halv storlek större än man har eftersom fler som köpt skorna sagt att modellen är liten i storlekarna. De är i US storlekar, så jag som har 37 i vanligt fall valde storlek 7, vilket är 37 ½, så det löste sig automatiskt. :)
Dock använder de DHL med bud som kommer och levererar skorna, jag trodde de skulle komma med posten men så ringde budkillen när jag var på jobbet och sa att han var utanför mitt hem, men där var inte jag.. Så man får tänka på vilken leveransadress man väljer :)
Jag köpte mina på eurosko och är supernöjd med dem :) Kom in som nya i sortimentet i höstas så borde fortfarande gå att få tag på.
berseus.blogspot.com/2010/08/skokop.html
Har lagt upp ett par superfina på min blogg som jag ska köpa :) (finns inte så många inlägg så du hittar dem nog :P) giftdigmedmig.bloggplatsen.se
Måste bara få säga att det var jätte häftiga buketter du hade på din sida.
Ja skorna var snygga, vart har du hittat dem??
Finns en länk där :)