• 4Juni2011

Var hittar jag ljusrosa skor?

Jag har tänkt ha ljusrosa skor, var kan jag hitta snygga sådana?

• Svar på tråden Var hittar jag ljusrosa skor?
  • 4Juni2011

turbovampyria skrev 2010-12-01 09:26:10 följande:
    matildasfest.dinstudio.se/text1_81.html Gå in på melody skor. De har en massa skor och du kan välja färg själv.

Har du beställt därifrån?
    Har hört lite olika om vad de tycker om den sidan...

• turbovampyria

Nej jag har inte beställt därifrån. Tänker dock göra det eftersom jag hittat de skorna jag vill ha där.

• 4Juni2011

turbovampyria skrev 2010-12-01 10:56:51 följande:
    Nej jag har inte beställt därifrån. Tänker dock göra det eftersom jag hittat de skorna jag vill ha där.

Oki. Vilka skor har du tänkt beställa?

• turbovampyria

Jag vill ha runda skor nr 26 i ivory. Fast bara 2,5cm -3cm klack. Tror de blir perfekt till min klänning.

• 4Juni2011

turbovampyria skrev 2010-12-01 11:05:44 följande:
    Jag vill ha runda skor nr 26 i ivory. Fast bara 2,5cm -3cm klack. Tror de blir perfekt till min klänning.

De var jättesöta gillade oxå dem... Men funderar på om de blir för söta till min klänning...

• 4Juni2011

KlaraV89 skrev 2010-12-01 11:06:23 följande:
    Hoppas du kan hitta något härclothing.shop.ebay.com/i.html

Månag snygga skor, jag är dock osäker på att beställa från utlandet...

• 4Juni2011

Nordsson skrev 2010-12-01 12:02:08 följande:
    Här finns rosa : /www.pernillasbrudbutik.seMina är lila och jag är jätte nöjd :)

Får man fråga vilka du köpt?
    Är de bekväma?
    Fungerade leverans etc bra?

• Semlorna

Jag är ute efter puderrosa skor med liten klack och hoppas på att hitta snygga skor på loppis eller till sommaren när alla studenter ska ha ljusa skor. Är överlag inte så mycket för brudskor och vill ha några jag kan använda mig av även sen. Men jag ska hålla koll på den här tråden och se om något bra dyker upp :)

• Nordsson

Jag har köpt Charlotte tog först en 35,5 som var för liten, skickade tillbaka och fick en 36a inom 2 veckor, jätte smidigt.  Kontakten via mail fungerade bra och skorna är jätte fina och sköna.

• Plutten2010

Jag hittade skor till min dag på Bianco och Scorett. Jag hade iofs sikte på cerisea skor men tror att det kan finnas även i ljusare rosa. Det är inte direkt säsong nu men Bianco har dessa just nu enligt deras hemsida; www.bianco.com/collections/women.html&sortby=&pageNo=&itemsPerPage=12&x=26&y=18
    Lycka till!

• knyttan

www.brandos.se finns det en hel avdelning med brudskor, och jag har sett att de har några olika rosa skor där med. Bästa är att det är fri frakt o fri retur, så det är bara att skicka tillbaka om man inte är nöjd/ de inte passar.

• 4everwe2

Härifrån ska jag nog handla min skor. Leveransen funkar kanon från dom. Dom har en avdelning med brudskor
    www.have2have.se/

Svar på tråden Var hittar jag ljusrosa skor?