• Cazz

vad tror ni om detta

vi tänkte hålla bröllopet enkelt och bara för närmsta famij o vänner.

tänkte ha bröllops middag i kyrkan eller den delen av kapellet där de i vanliga fall har kafé, kommer att ha pappers dukar i vit och lägga ut pennor på borden där gästerna kan skriva eller måla en hälsning, övrig dekoration blir små tyg hjärtan som vi sprider ut på borden, ev blommor med ;D

till mat ska vi köpa från ingelsta kalkon färdiga brädor med massa mums , sen såklart bubbel att skåla i , vin och öl och cider.

vad tror ni om detta ?

• Svar på tråden vad tror ni om detta
  • Emblas Mamma

Roligt det lät med det där att dom kunde måla och skriva en hälsning!

:)

Bara dom inte råkar spilla lite på duken också! MEn annars lät det som en kanonidé! :)

• Cazz

behöver ju inte spara dukarna , utan kan ju läsa hälsningarna i alla fall :)

• Emblas Mamma
    Cazz skrev 2010-12-02 12:01:21 följande:
    behöver ju inte spara dukarna , utan kan ju läsa hälsningarna i alla fall :)
    jo det är ju klart :)

Jag känner ett brudpar som hade en stor tavla där alla fick måla något, dom har den på väggen hemma och den är verkligen jättehäftig :)

Därför trodde jag lite ni skulle spara duken, men man kan ju fota lite istället ;)

• Sebastiána
    Cazz skrev 2010-12-02 11:46:49 följande:
    till mat ska vi köpa från ingelsta kalkon färdiga brädor med massa mums , sen såklart bubbel att skåla i , vin och öl och cider.   vad tror ni om detta ?
    Så ni har ändrat er nu? I en tidigare tråd skrev du att ni skulle bjuda på smörgåstårta.
  • förlovadflicka

Emblas Mamma skrev 2010-12-02 12:31:58 följande:
    jo det är ju klart :) Jag känner ett brudpar som hade en stor tavla där alla fick måla något, dom har den på väggen hemma och den är verkligen jättehäftig :) Därför trodde jag lite ni skulle spara duken, men man kan ju fota lite istället ;)

Va? Min tavelidé? Jag trodde jag var först med den :P Ska ha så alla gästerna får måla varsitt hjärta och så målar vi våra i mitten :)

• mattiasFästmö

sålänge ni gifter er på sommarhalvåret, skulle inte vilja sitta i kyrkan och äta mat på vinterhalvåret

Svar på tråden vad tror ni om detta