• Träz

Turkos dekoration!

Jag har kanske tagit mig vatten över huvudet, men jag VILL så gärna ha turkost! Har ni nå förslag vart man kan hitta turkos dekoration nånstans på nätet?!

• Svar på tråden Turkos dekoration!
  • TheD

Eftersom jag sitter vid killens dator så har jag inte Mina Favoriter - Bröllop ;)

• Träz

hehe..! Okej!! :) Tack för dom sidorna du tipsade om.. hittade en del!!

• Future Mrs S

Turkost är min favorit färg men jag vet inte om vi vågar välja det till vårt bröllop, det finns så många nyanser och jag kommer nog köpa mkt online..

Men jag tänkte illafall tipsa om myheart men det tipset har du ju redan fått.. ;) 

• Future Mrs S

Btw, jag har en ide om att plocka många små stenar, typ 2,5X2 cm och sedan sprayfärga dom på alla sidor och ha som dekorationer. Jag har lite stenar nämligen som är färgade och tänkte att det kan man lätt göra själv.. enkelt billigt, men om det blir snyggt kan jag inte säga ännu! ;)

• SnartFruSir

Vi funderade också på turkost, men blev lila tillslut. En kompis till mig är mycket växtkunnig och hon sa att blommor inte finns naturligt turkosa. Men man kan få fram turkosa blommor genom att färga exemplevis orkdéer eller rosor.

Ebay har rätt mycket turkosa dekorationer när man söker runt. Allt från rislampor till organzatyg. Kan också vara ett tips.

Svar på tråden Turkos dekoration!