Vad f*n!!!
Är det bara jag som tycker att den nya sidan är hemsk? Mycket rörig och ologisk. Får känslan att sluta titta in här. För mycket plåtter...
Är det bara jag som tycker att den nya sidan är hemsk? Mycket rörig och ologisk. Får känslan att sluta titta in här. För mycket plåtter...
Jag gillar den.
Har väntat på det hä sedan jag blev medlem...och det är ett antal år sedan.
Jag gillar den.
Har väntat på det hä sedan jag blev medlem...och det är ett antal år sedan.
Jag tycker att siten är gräslig. Funktionerna är säkert bra, men varför måste den vara så "girlie"? Vill man stöta bort de få män som ändå söker sig till BT genom att göra sidan rosa och lila? JAg kräks på allt puttinuttigt! Varför måste en bröllopssida vara gullig och puttinuttig och superfeminin/flickig????????????
Blä!
Jag håller med...den är så rörig att man får lite ont i huvuden....för kunde man surfa länge på sidan nu vill man bara söka nödvändig info och sen släcka ner....såååå tråkigt =(
Håller med om gräsligheten här....
Rörigt och man vill bara kolla det nödvändigaste, sen bort från sidan så fort som möjligt!
Tillbaka med den gamla designen tack!
Det är ju inte bara nya funktioner, det har jag sett fram emot, utan en helt ny stil på hela siten. Det är precis som om man skulle lägga till några nya avdelningar i DN eller Sydsvenskan och samtidige designa om tidningen så att den liknar Veckorevyn. Den här nya designen vänder sig till en annan målgrupp än den gamla och om inte det var meningen har man gjort ett misstag. Om det var meningen gör det ju inget om jag avslutar mitt konto.
den känns väldigt rörig.... men man vänjer sig säkert som med allt annat=)
Hej på er!
Kom gärna med idéer och konstruktiv kritik i denna tråd nedan!
www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3874060.html
Så blir det lättare för oss som jobbar att ta åt oss av era åsikter!
Ha en trevlig eftermiddag!
Som några säger, den är lite gulligull. För mig passar den utmärkt, men känns inte som ALLA gillar det, bara för att den är en bröllopssida så behöver det ju faktiskt inte vara rosa och lila!!
Jag ger den en chans och försöker hitta lika bra som jag gjorde innan, med förhoppningar att den är bättre!
Hoppas att de nya funktionerna kommer att överglänsa den gräsligt fula designen...!