• TheD

Kronprinsessan V

Såg precis att pressen har skrivit om att Kronprinsessan kan vara gravid. Men snälla nån, om hon är det- kan hon inte få vara det IFRED? Har läst många kommentarer om att hon ser smalare ut än någonsin, raka motsattsen till gravid. Smalare än någonsin håller jag inte med om - jag tycker hon är jättefin!!!

Men jag ser fram emot den dagen det blir smått :) Kommer bli fina barn. Om Jonas och Madeleine hade fått barn så skulle dem vara SÅÅÅÅÅÅ fina!

Tror ni hon är gravid? Visserligen tackade hon nej till vin på Nobelmiddagen... hm.

• Svar på tråden Kronprinsessan V
  • Semlorna

Jag bryr mig faktiskt inte, skvallerpressen ger jag inte mycket för. När viktoria eller Daniel går ut med något, ja då är det en annan fråga.

• förlovadflicka

Tycker det är rätt taskigt att spekulera i det, de sa det ju redan i somras men då var det inget... Tänk om hon bara lagt på sig lite och inte var sugen på vin liksom...

• Semlorna
    förlovadflicka skrev 2010-12-13 17:43:51 följande:
    Tycker det är rätt taskigt att spekulera i det, de sa det ju redan i somras men då var det inget... Tänk om hon bara lagt på sig lite och inte var sugen på vin liksom...
    Eller om dom försöker och det inte lyckats, eller om hon fått missfall eller.... Håller med, sånt spekulerar man inte kring
  • Niini

Vissa säger hon tackade nej till vin o andra inte. Vissa tycker veckan på klänningen hon bar på nobelfesten verkade suspekta. Andra inte. Är väl bara att vänta o se :)

• LisaEleonor

Det kanske inte är så smart att dricka vin på en sådan middag när man måste vara allert och representera Sverige. Det måste ju skålas mycket på en sådan middag, kanske är smartare att skåla i något annat? Kan ju bara vara en sådan enkel anledning...

Fast jag måste säga att hennes klänning inte var så smickrande, hon som är så smal och snygg... Kan ju bara vara  ett dumt val av klänning.

• TheD

Det finns ju kläder som jag kallar för gravidkläder för att det är ett band nedanför bysten och sen tyg som skena utåt ;)

Man ska ju inte säga för tidigt om man är gravdi heller då det kan hända så mycket.  Det jag är mest nyfiken på är den dagen då paret får barn, vad barnen kommer döpas till :)

Jag hoppas D & V är lyckliga och att det kommer förbli så!

• Emblas Mamma

Vi får väl se! men jag tycker inte heller om att spekulera:) Man vet ju aldrig ifall man är ofrivilligt barnlös och då är det ännu jobbigare att folk pratar.
    Men jag håller tummarna ändå:) Dom verkar iallafall lyckliga och det är huvudsaken :)

• Sebastiána
    Semlorna skrev 2010-12-13 17:45:52 följande:
    Eller om dom försöker och det inte lyckats, eller om hon fått missfall eller.... Håller med, sånt spekulerar man inte kring
    Precis!
  • Sebastiána

Jag har en klänning som gör att jag ser gravid ut. Jag tycker att den är jättesöt, men har ändå slängt den. Jobbigt om folk tror att man är gravid när man inte är det.

Svar på tråden Kronprinsessan V