Killar/tjejer: hur funkar det hos er?
Hej!
Jag har en fråga till er tjejer/killar därute med fasta förhållanden..
Hur lätt får era killar stånd? Direkt om de ser er i underkläder? Efter lite kyssar? Smek? Direkt beröring på de intimare delar?
Ni killar som ser detta: samma frågor, fast "tänk om" att det är er jag frågar direkt.. :)
Anledningen till varför jag frågar är väl pga jag är så van vid att mina 2 ex väldigt lätt fått stånd, den enda endast om jag suger på en glass tom (haha), men min nuvarande, min stora kärlek/sambo, får väl det oxå då och då, men kanske inte lika lätt om man säger så, ibland räcker de med sexiga underkläder, men ibland lite smek o sånt innan han kommer igång, den ställer sig inte upp för att jag är naken (ibland jo).. Säger inte att han är onormal, och jag tror inte att han inte tänder på mig, men vill bara höra hur det ser ut för er andra.. Jag märkte för några månader sen att allt inte stod rätt till, om man säger så, då erkände han till slut, det var jobbigt för honom, att han blev mer o mer osäker efter varje gång vi hade sex, pga att jag inte kom via samlag endast, utan behöver mer intim beröring. Vet inte om det ff påverkar honom, han säger nej, men jag är inte så övertygad.. :/
Tillägg: varför jag vänder mig till de i förhållande, är för att se om detta kanske beror på att det blir mer vardag och andra saker som påverkar i ett förhållande, än tex ONS.. :)