Nya forumkategorier
Nu händer det mycket på sidan och mycket är nytt.
Jag passar därför på att höra mig för med er om det är några forumkategorier som ni tycker saknas
I så fall vilka och varför
Nu händer det mycket på sidan och mycket är nytt.
Jag passar därför på att höra mig för med er om det är några forumkategorier som ni tycker saknas
I så fall vilka och varför
Jag tycker de täcker det mesta- och annars finns det ju övrigt :)
Kanske som de har på theknot.com förresten, där har de en för budgetbröllop :)
Bröllopsbloggar är en kategori jag gärna skulle se.
Istället för att ha en egen kategori för "Brudskor" kanske man skulle kunna ha en som heter "Accessoarer"? Där ryms ju både skor, slöjor, väskor osv. Dessutom går smycket in där, och då skulle kategorin "Smycken och ringar" knna byta namn till enbart "Vigselringar", för det är ju ett smycke som gäna diskuteras.
Dessutom skulle man kunna slå ihop "Festkläder" och "Kläder". Likadant med "Familj och relationer" och "Relationer".
Hej på er!
Vilka toppentips! Tack!!
Har lagt till en kategori som heter Tävlingar.
Det kommer nämligen att komma en del tävlingar med chans att vinna bra priser här framöver
Lade även till en kategori Bröllopsbloggar. Kom på att det kan vara bra att ha alla bloggar som handlar om bröllop samlade på ett ställe. Då blir det lättare att hitta
Fler tips!
Vad behöver ni mer för forumkategorier och vad saknas
Jag vill ha tillbaka "senaste trådar" för att lätt ha översikt över vad nytt som dyker upp. En tråd hamnar oerhört snabbt låååååångt bak i listan för "senaste inlägg" så har man varit utloggad någon dag och sedan vill få koll så är man inte hjälpt av vare sig "obesvarade trådar" eller "senaste inlägg".
Får inte allt plats så tycker jag man kan ta bort "obesvarade" eller "hetaste".
Och lys/blink/pratbubbla på inboxen, som jag fortsätter påminna om...