• Kickan85

Vigselringar??!! hjälp..

hej hej...

vi gifter oss den 11 juni 2011...och nu e det de där med ringar..
    va lägger ni för summa på dem?
    vi ska ha en ny var...

tacksam för snabb hjälp..
    kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-29 12:29
    ja gör nog så eftersom vi har väldigt speciella förlovningsringar, breda och tjocka...väljer ja nog att vi bara har våra vigselringar sen och inte båda två...

å en som vi va hos hon skulle ha ca 15000 för båda...å bara de kände ja va för mycke :(

• Svar på tråden Vigselringar??!! hjälp..
  • Future Mrs S

Vi hade bestämt oss för vilka vi ville ha och alla ringar 2 till mig och en till m2b skulle gå på ungefär 7000:- sen upptäcker jag att jag tittat fel på storleken på diamanterna och egentligen skulle det gå på typ 25tusen.. :( Inte vad vi hade tänkt oss... Nu sitter vi med skägget i brevlådan kan man säga eftersom vi beställt förlovningsringarna och det finns inte så mkt som passar till dom.. :(

• Kickan85

ja gör nog så eftersom vi har väldigt speciella förlovningsringar, breda och tjocka...väljer ja nog att vi bara har våra vigselringar sen och inte båda två...

å en som vi va hos hon skulle ha ca 15000 för båda...å bara de kände ja va för mycke :(

• Niini

Sambons kommer ligga kring 6000kr o min kring 14 000kr.. Sådär grovt översatt från euro till kronor :)

• Helena Mikael

Vi kommer gå och kika nu i mellandagarna.
    Mycket bra rabatter runt om i smyckesaffärerna! :)

Men vi har sagt runt 20.000 för båda ringarna, vi ska båda göra nya ringar.
    Vill man komma undan lite billigare kan man beställa diamanter på nätet och sedan gå till en guldsmed och be dem göra som man själv vill. Det kan man spara tusenlappar på.
    Hittar jag inte det jag vill ha i affärerna kommer jag att göra på det viset.

Vi ska till www.indonordic.se idag och kika, dem varkade ha fina klassiska ringar.

//Helena.

Svar på tråden Vigselringar??!! hjälp..