Pysseltråd med tips och idéer
Är det någon som vet hur man gör sådana askar?
www.brollopsinspiration.se/wp-content/uploads/2010/08/wedding-boxes.gif
Är det någon som vet hur man gör sådana askar?
www.brollopsinspiration.se/wp-content/uploads/2010/08/wedding-boxes.gif
Har nu lagt upp bilder på ask till favour och placeringskort på min blogg:) Titta in för inspiration.
Vad tycker ni om detta?
4.bp.blogspot.com/-Xbc184uhf5k/TiXhJ7DKZSI/AAAAAAAAACE/3lrrgt64iJY/s320/P1010039.JPG
Såhär ser mina placeringskort ut. De kommer även fungera som förpackning till favours som är chilifrö. I asken kommer sedan en chokladpralin med chilismak ligga.
Har hämtat paket idag! Mkt fina papper och två fotoalbum. Några bra tips på hur man dekorerar ett pappbrunt fotoalbum? Det förslaget jag har var att använda ett av de papprena jag fick hem idag (vitt och orange som temat på bröllopet). För bild, se blogg.
Nu håller jag på att virka min brudväska. Har planer på att virka på likadana "dukar" och sy ihop med ett innefoder och sedan sy fast i en metallbygel (halvmåneformad). Hoppas att det blir bra för det tar lång tid att virka. Jag lyckas aldrig lägga upp bilder här, men det finns på min blogg.
Idag har jag lagt upp lite bilder på dukning och dekorationer på bloggen:) Gå gärna in och titta, har använt rönnbär för jag tyckte det var fint.