J och J skrev 2011-03-12 16:25:18 följande:
ååh så kul ide med löparna!! det tror jag kommer bli fantastiskt.
va har ni för färger?
vi har köpt massa tyger på loppis o secondhand som vi ska klippa remsor av o hänga i taket i logen.
vi ska ha färgade dukar o sen blir det vita löpare i fiberduk tror jag. me knappar o glasljustakar o böcker o blommor.
i mitt huvud är det fint iaf =)
ja vi tänkte också ha knappar där först. men det blev reseinspirerat istället.
men vi kommer ha mycke andra detaljer i knappar. eller ja iaf trollsländor gjorda i knappar i blommorna på borden o sen strö dom på bordet.
corsagen blir också av knappar. bild finns här
jagochminfina.blogg.se/category/pyssel.html
Åh vad fint det ser ut. Tror det kommer bli superbra med remsorna i taket!
Nu i sista sekund blev det inte knappar på våra inbjudningskort heller för jag bestämde mig för att använda dem till festprogrammen istället. De knapparna jag ville ha var lite dyra så då kändes det vettigare att sätta dem på festprogrammen så att de kan fungera lite i dekoreringssyfte till festen också.
Ska försöka lägga upp bild på inbjudningskorten snart också!
Vi har inte helt bestämt färgerna men grunden är grön och turkos. Jag är lite velig av mig och tar liksom allt jag tycker är snyggt och hittar utifrån någon slags grundkänsla som jag har tänkt mig att jag vill skapa. Det är bara att hoppas att allt blir fint tillsammans till slut. Men jag har provat att duka upp lite med det jag har hittills och det tycker jag blev en riktigt bra grund så det ska nog ordna sig. Kommer iaf bli lite roslila också.
Det är riktigt spännande att se hur allt växer fram!