• Tokig

Pysseltråd med tips och idéer

Monstertjejen skrev 2012-05-02 13:16:46 följande:

Här är några av inbjudningarna.

Lite dåligt ljust så dom ser väldigt mörka ut tyvärr!

Vilka fantastiska! hur har du gjort dom?
  • Tokig
    Monstertjejen skrev 2012-05-02 13:42:04 följande:

Jag har använt mig av cardstock på utsidan (tror jag det heter) Hård kartong men ser ut som vanlig scrapbooking papper. Sedan har jag 3st inlagor i olika längder så varje inlaga är lite längre än den andre. Jag har stämplat massor, skrivit ut text på datorns om jag sedan har klistrat in. Alla är spiral inbundna. Har även använt mig av en tejp från Tim Holtz som ser ut som gaml kuponger/biljetter.

Dom var helt fantastiska!! (Men det låter tyvärr för avancerat för mig... har aldrig scrapbookat)
  • Tokig

Mina första 25 vindsnurror är klara... nu måste jag bara hitta fler pinnar så att jag kan göra massvis fler...
  • Tokig
    JOOL 09 skrev 2012-09-11 13:42:05 följande:
    Superfina! Vart ska du ha dom?
    Tack - om vädret tillåter så ska de stickas ner i gräsmattan och markera vår "altargång".
  • Tokig

Våra vigselprogram - inspirerade av pulmonates fina program som hon lagt upp här på BT.

• Tokig
    Cicci90 skrev 2012-10-03 09:57:55 följande:
    Riktigt roligt och unikt! Har säkerligen sätt pulmonates program, men kommer inte ihåg hur det ser ut. Får nog ta mig en titt i galleriet.
    Ja, unikt vet jag inte eftersom det är Pulmonates design... men ja, jag tycker också de är jättefina. Baksidan är täckt av olika mönstrade presentpapper. Alla möjliga färger (samma som mina vinsnurror).
  • Tokig

Nio härliga godisburkar står här hemma nu; "brudens favorit" "Brudgummens favorit" osv...

• Tokig

(Det finns ju två pysseltrådar så jag postar i båda... )

Servetterna är vikta och klara.

Det är tygservetter i massor av olika tyger. Inte många är lika varandra. Runt servetten är det ett läderband. Själva bordsplaceringskortet är ett litet kuvert.

Som sagt, bordsplaceringen är ett litet kuvert...

... med en personlig hälsning till var och en.

• Tokig

Sista pysslet... våra små kuber. Kommer finnas på borden. Lite informaton + en bild från kvällen då vi träffades ("nyförälskade") och en bild från förlovningen ("nyförlovade").

Kan forrtfarande inte ladda upp mer än en bild i taget så nu kommer inläggsbombning igen.

Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer