Pysseltråd med tips och idéer
Här är några av inbjudningarna.
Lite dåligt ljust så dom ser väldigt mörka ut tyvärr!
Här är några av inbjudningarna.
Lite dåligt ljust så dom ser väldigt mörka ut tyvärr!
Jag har använt mig av cardstock på utsidan (tror jag det heter) Hård kartong men ser ut som vanlig scrapbooking papper. Sedan har jag 3st inlagor i olika längder så varje inlaga är lite längre än den andre. Jag har stämplat massor, skrivit ut text på datorns om jag sedan har klistrat in. Alla är spiral inbundna. Har även använt mig av en tejp från Tim Holtz som ser ut som gaml kuponger/biljetter.
Våra vigselprogram - inspirerade av pulmonates fina program som hon lagt upp här på BT.
Nio härliga godisburkar står här hemma nu; "brudens favorit" "Brudgummens favorit" osv...
(Det finns ju två pysseltrådar så jag postar i båda... )
Servetterna är vikta och klara.
Det är tygservetter i massor av olika tyger. Inte många är lika varandra. Runt servetten är det ett läderband. Själva bordsplaceringskortet är ett litet kuvert.
Som sagt, bordsplaceringen är ett litet kuvert...
... med en personlig hälsning till var och en.
Sista pysslet... våra små kuber. Kommer finnas på borden. Lite informaton + en bild från kvällen då vi träffades ("nyförälskade") och en bild från förlovningen ("nyförlovade").
Kan forrtfarande inte ladda upp mer än en bild i taget så nu kommer inläggsbombning igen.
Innan de är ihopvikta: