• Sats

Vår & Körsbärstema - några förslag?

Jag ska gifta mig den 20/4, hade tänkt ha körsbärstema, är det någon som vet var man kan köpa körsbärsblommor? Vill ha till dukning och dekoration... andra tips på körsbärstema?

• Svar på tråden Vår & Körsbärstema - några förslag?
  • mojikanan

Jag köpte" fusk" körsbärs blommor  på village!! jätte fina och ser väldigt levande ut! 
    Vill ha du ha levande så kanske du kan fråga nån du känner som bor på landet om det har ett körsbärsträd du kan få ta lite blommer av.

Du kan ju även dekorera med biggaråer  på borden. 

• Sats

Stort tack för tipset! Jag ska genast kolla upp blommorna på Village, kul idé med biggaråerna oxå!

• mojikanan
    Sats skrev 2011-01-04 20:23:53 följande:

Stort tack för tipset! Jag ska genast kolla upp blommorna på Village, kul idé med biggaråerna oxå!

Vad roligt med lite udda tema!! :)
  • shakynose

Coolt! Jag har också haft funderingar åt det hållet då jag och killen lärde känna varandra tack vare en butelj hemmagjord körsbärslikör (hehe) och jag hitatde faktiskt en inspirationssida hos martha stewart. Ska leta efter länken till dig...

Jag hade tänkt mig att ha vita eller rosa anemoner i min bukett då jag tycker att de känns våriga så det förslår, körsbärskvistar i blom brukar man hitta i många butiker på våren här i Malmö iaf. Annars kan man ju göra små blommor själv av silkepapper och limma på kala kvistar. Nu ska jag leta rätt på ¨den där länken till dig!

Svar på tråden Vår & Körsbärstema - några förslag?