• justlove

    Planera egen möhippa?

    kan man vara så snäll att man planerar en egen möhippa för sig lr ska man bara pika sin brudtärna om hur man skulle vilja ha det samt lite översakningar?

    av alla mina vänner så är jag den som anstränger mig till max med ALLT!!

    när jag fick barn fick jag en body av min kompis när hon fick barn fick hon en stor fin påse med massa blöjor olika sorter, olja, leksak, och massa mer bra att ha saker.

    nu när jag ska gifta mig vill jag ha en rolig möhippa gärna lite äventyr på stan som att sälja blommor för att få pengar till möhippan vara utklädd och strussa runt men jag vet inte om min brudtärna kommer lägga tid på at planera något sådant, kanske bara blir ut på krogen och inga roliga aktiviteter.

    jag vill planera någons möhippa då kommer dne bli dunder kul, lite aktiviteter på stan, kanske kareoke bar och fest=D

    ideer till möhippa? ideer hur jag kan göra för att "påverka" min möhippa?

  • Svar på tråden Planera egen möhippa?
  • wiii

    Det enda du kan göra är väl att berätta vad du skulle tycka vara roligt på en eventuell möhippa. jag tycker verkligen inte att du kan gå in och planera den själv, som tärna hade jag tagit ganska illa vid mig av en sån grej, men lite tips är absolut ok!

    Och när det gäller presentexemplet du gav.. tja, folk har olika förutsättningar, oclika bra fantasi när det gäller gåvor osv. Tycker man är fel ute om man ska jmföra på det viset, men det är ju bara jag.

    Hoppas att du får en minnesvärd möhippa! :) 

  • justlove

    bryr mig egentligen inte om presenten i sig bara engaskemanget bakom, då hon inte hade engagerat sig överhuvudtaget, hon va med mig när jag ville handla och tog en sak jag skulle köpa och sa den betalar jag, viket jag tyckte va lite tråkigt för jag vill ju inte veta vad vi skulle få innan, det roliogaste va att hon kom från västerås till göteborg och inte bara va med sin familj utan med MIG med=D

    vill för en gångs skull känna att de i min omgivning ansränger sig lika mycket som jag=)

    tack för tipsen förstår dig skulle med bli lite besviken om jag inte fick planera men sedan e jag kontrollfreak och planeringsfreak.... lite negativt ibland/ofta.

  • wiii

    Ah, ja det var väl kanske i tråkigaste laget förstås.

  • justlove

    men tanken räknas och det e ju bästa kompisen=)

    får pika henne be henne läsa på denna sidan om roliga saker att göra. till och med låte henne höra planer om en annan kompis möhippa som jag ska ordna=D

Svar på tråden Planera egen möhippa?