Det här med strumpeband.....
Vad är grejen med strumpeband? Vad ska man ha dessa till? Har sett åtskilliga bröllopsbutiker sälja dessa och brudar säga att de införskaffat dessa. Men vad är det för något?!
Vad är grejen med strumpeband? Vad ska man ha dessa till? Har sett åtskilliga bröllopsbutiker sälja dessa och brudar säga att de införskaffat dessa. Men vad är det för något?!
Inget att ha egentligen enligt mig...jag skippade det helt och hållet...
I alla amerikanska filmer ser man ju jur brudgummen tar av brudens strumpeband med tänderna eller nått liknande...här är det ju inte riktigt så...
För oss som är lite skrockfulla (något gammalt, något nytt, något lånat, något blått) så är det perfekt att använda ett strumpband med lite blått i. Det kan vara svårt annat att komma på hur man ska få in det blå i brudutstyrseln... Jag köpte mitt strumpeband på nätet, hos Diadema.
Tänker inte ha det, fy vad onödigt! (Och det tycker m2b också, sa han :P)
Fattar inte grejen, jag tänker verkligen inte låta honom ta av det inför bröllopsgästerna, aldrig i mitt liv så varför skulle jag ha det? Och dessutom kan jag tänka mig att det inte är så väldigt bekvämt, det kanske skaver mot det andra benet...