• TESSILITESSSS

Solist i Göteborg??

Vill ha massa tips på en solist i Göteborg?? Vi ska gifta oss i slutet på februari och ska ha ett väldigt enkelt bröllop med bara närmsta familjen. Hade tänkt spela någon fin låt på CD men har förstått efter att ha läst här att det inte alls är självklart att man får det eller att kyrkan ens har en cd-anläggning. Ska kolla med kyrkan på fredag och vi har ännu inte haft samtal med prästen. Men vill nu alltså ha tips på en solist som man kanske kan ha turen att boka med kort varsel....

• Svar på tråden Solist i Göteborg??
  • Cantaton

Jag har tyvärr ingen koll på Göteborgs utbud av solister, men jag har köpt noter av en låtskrivare i Göteborg som också är sångerska. Väldigt trevlig att ha och göra med. Linda Andersson Burström heter hon.

lindaanderssonburstrom.se

• TESSILITESSSS

Tack! Ska kolla in hennes hemsida!

• MarkusOAnna

Om jag kan hjälpa till så kan jag tipsa om www.mame.nu
    Min kusin fick hjälp därifrån med trubadur till vigsel och även musik till festen. (De bokade också med kort varsel)

• oh yeah

Hej, jag har också ett tips på en kanonbra solist som både sjunger och spelar piano;
    Hedvig Slomian www.myspace.com/duoduoh

Lycka till med sökandet! {#emotions_dlg.flower}

• Etheleglin

Min bror spelar fiol otroligt vackert. Ska spela på vårat bröllop och sedan på min sysslings. Han har spelat i 13 år nu! Skicka ett meddelande om du vill veta mer. Och han är billig. Flört

• blizzmia

Jag har massa bra tips i olika prisklasser men främst rekommenderar jag Linda Holberg. Om du googlar på hennes namn, finns det ganska mycket att lyssna på.
    Lycka till.

Svar på tråden Solist i Göteborg??