Tårta och efterrätt?
Måste man ha både efterrätt och tårta? Jag tycker att det blir en så himla lång middag då... Funderar på att ha tårtan till efterrätt, verkar det snålt? Vad tycker ni?
Måste man ha både efterrätt och tårta? Jag tycker att det blir en så himla lång middag då... Funderar på att ha tårtan till efterrätt, verkar det snålt? Vad tycker ni?
Vi kommer nog med bara ha tårta, tycker det är den som är efterrätten liksom... Fattar inte grejen med dubbelt
Vi kommer bara ha tårta men skall eventuellt även ha en godisbuffé som man får plocka ur under kvällen
Vi kommer att ha en lättare dessert, mest troligt en sorbet och sedan tårta.
Vi kommer att ha båda. Men tårtan serveras inte förens senare på kvällen, någon gång efter valserna.
Vi ska ha finare chokladpraliner med dessertvin som dessert och sen tårta, eller alla gästerna får bakelser och vi samt våra föräldrar delar en tårta.
Vi ska ha både och, men tar tårtan senare. Om jag hade serverat tårtan direkt efter middagen så skulle jag nog ha skippat efterrätten.
Jag tycker tårtan i sig är efterrätt, därför kommer inte vi ha tårta & efterrätt.
Tycker inte alls det är snålt att hoppa efterrätt, det är en smaksak.
Vi ska ha både och. TÅrtan kommee dock lite senare på kvällen!