• vår2011

vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...

Blir galen!! Hittar inte ett par skor...
    Ska inte vara alltför höga och helst inte typiska brudskor (vill gärna kunna använda dem sen).
    Antingen i silver eller ivory/vit. Klacken får gärna vara 4-5 cm.

Vart köpte du dina skor??

• Svar på tråden vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...
  • Moster Stina

matildas brud och fest, verkar vara många som använder. Där kan du kolla in många olika modeller och beställa dem EXAKT så som du vill ha dem.
    Men jag har inte provat dem själv så jag kan inte säga något om kvalitéen, men tycker att priset känns överkomligt och bra i alla fall. Under 500 kr.
    Men beställ ett bra tag i förväg, eftersom leveranserna verkar kunna haka upp sig ibland.

• spunkcissi

Jag sitter lite i samma sits men fick tips om divinityred.se i en tråd här på BT som jag kommer att använda. Där designar du helt dina egna skor utofrån 11 (?) grundmodeller. Du väljer själv tyg på skon, färg, vilken typ av klack och vilka eventuella dekorationer du vill ha. Vad jag förstod det som är leveransen relativt snabb, typ 3 veckor, frakten är inräknad i priset som är 695 kr oavsett sko.

Vet dock inte om de är bra eller ej då jag ännu inte beställt skor..

• Zia 20090618

Jag skulle också beställa via divinityred men då jag mailade dem hade de väl lagt ner hela verksamheten? I slutändan beställde jag mina via ebay där man också fick välja klackhöjd, tyg, färg osv. Ca 500 kr betalade jag för dem och fick hem dem för någon vecka sedan och blev jättenöjd. Letade en evighet efter lämpliga skor ;) www.6augusti2011.3w.se där kan ni se resultatet :)

• spunkcissi

Hmm, det va ju inge bra! Måste man ut och börja leta skor igen.. =( Men Matildas brud och fest har ju flera skrivit om, kanske får kika lite där också, fastande liksom för divintyred.. Jaja! Dina skor blev himla snygga! Kanske ska kolla på ebay också då innan man bestämmer sig.. Tack för tipset!

• moonlightgirl

Jag har beställt två par skor från www.bonprix.se
    Jag har beställt ett par skor som jag tänkte ha till bröllopet och ett par ballerina som jag kan byta till sedan på festen om jag inte orkar gå i mina pumps och jag tycker att båda paren kan jag ha sedan. Du kan kolla in på mitt galleri så får du se vilka jag beställde för jag lyckades inte infoga dem här.

• moonlightgirl

Nu har jag lagt upp bilderna i mitt galleri. Glömde säga att båda mina skor kostar 199 kr st. Vet inte hur kvalliten är men det märker jag när jag får hem skorna.  =)

• Mariamilena80

Jag budade hem ett par jätte fina skor från tradera, för cirka 100kr med frakt.
    De är ljus, ljus rosa, slip in, och en 4-5cm klack.

• Mariamilena80

Finns en bild i galleriet, högst upp till vänster.

• Syrinx
    Fårävvör skrev 2011-01-11 09:41:34 följande:
    Jag tror jag ska beställa mina skor från dansshopen.se, de har både brudskor och "vanliga" damfinskor". De här skorna funderar jag på: www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd...
    Från säkra källor har jag dessutom hört att deras skor är så sköna att risken för att få ont i fötterna är såå mycket mindre än med vanliga skor! Bra tips alltså

Annars har ju www.brandos.se många snygga skor och en stor brudsko-avdelning. Bianco ska jag titta in på när vår- och sommarkollektionerna kommer in. En god vän till mig som gifte sig för ett par år sedan hittade ett par jättevackra brudskor där.
Svar på tråden vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...