• Maaria

Frisör & Make Up i malmö??

Hej,

Jag ska gifta mig i slutet av augusti i år och jag skulle vilja höra med er om ni har någon frisör ni kan rekommendera och även en make- up artist i malmö, där finns ju hur många som helst att välja på men vilka är bra?!

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Frisör & Make Up i malmö??
  • Strömborg2011

Saga gärna till om du hittar något bra.
    Vi skall också gifta oss i augusti i Malmö, men vi bor i Stockholm så jag har svårt vid att kolla rundt.

• ninasjoholm

För håruppsättning till brudar kan jag varmt rekommendera Parstams salong! Dom är superduktiga! Vad gäller makeup så får jag inte skriva det här..... mvh Nina Sjöholm

• Maaria

okej, tack för tipset....   dom ska jag absolut kolla upp...
    Är det så att du kan maila till mig och berätta ;)  carlsson-84@hotmail.com

• Maaria

Finns där en nagelbyggare på Parstams?

• 2011bröllop

Jag ska oso gifta mig i aug behöver med tips om var man kan sminka sig i malmö, hoppas att någon vet !!!  Lycka till alla brudar     mvh en nervös brudSolig

• ninasjoholm

Nej där finns tyvärr ingen som bygger naglar på Parstams salong men jag kan höra med mina kontakter så återkommer jag med tips!

• U and I

Createam, Therese iaf,  är väldigt duktiga. Ska få gjort mitt hår där. De kan även rekommendera make up som kommer dit och gör dig fin på plats. Jag ska både göra håret och sminka mig där. Skönt att slippa köra runt till olika ställen.

• Maaria

U and I: vet du vad deras priser ligger på? 
    ja jag e oxå ute efter att försöka hålla mig på samma ställe.

• Maaria

Någon annan som vet någon bra frisör?

Svar på tråden Frisör & Make Up i malmö??