• Irish Coffee

    gahh......hur ska man skriva???

    Hej hej ...

    Sitter har och forsoker fa ihop inbjudningskorten..... inte sa latt precis =)  jag behover lite tips/forslag pa hur man skriver att middagen ar fri men att efter middagen far det kopa dryck sjalva utan att det later konstigt.
    Kan man skriva sa har

    ... Samt darefter intaga middag i Svarta Ornshusets vackra lokaler. Efter det ar det dans och sang  och husets fina bar kommer att vara oppen dar ni kan kopa goda drycker. 

    Hur later det? Eller ska man inte skriva ngt alls om drycken....hm....
    Min fastman ar engelsktalande sa svart att fa rad av honom =)

    Tack pa forhand =D 

  • Svar på tråden gahh......hur ska man skriva???
  • FelizLane

    Tycker jag låter bra :)

  • Jeliqa

    Det låter bra.
    Själva skrev vi; Efter middagen finns tillgång till restaurangens bar

  • Irish Coffee

    oooh =) tack for sa snabba bra svar =D

  • helena86

    Jag tycker det är bra att ni skriver ut att man kan köpa dricka själv :D Kanske inte alla som tänker på att ta med sig pengar annars?

    Lycka till!

  • moonlightgirl

    Jag tycker också att det är bra att ni skriver ut att man får köpa drickat själv. Jag var på ett bröllop för två år sedan då det var så att det var betalbar men det hade inte stått något av det inbjudan så jag hade inte så mycket pengar med mig. Jag har absolut inga problem med betalbar men tycker att det ska stå i inbjudan så att man vet om det för det är inge kul o tro att man blir bjuden på allt o sen står man där och ska betala men inte har så mycket pengar med sig.

  • The wonder of you

    Vi kommer att skriva det i infobladet så här:


    Efter middagen så kommer drycken i baren att serveras till självkostnadspris, så tag gärna med växel då vi inte har möjlighet att ta kort.

Svar på tråden gahh......hur ska man skriva???