• Sommarbrud

Bra fotograf i Sthlm

Hej

Är det ngn som har tips om bra fotograf i stockholmsområdet? Finns ju massor så kan vara bra med tips :)

• Svar på tråden Bra fotograf i Sthlm
  • Senådåånu

Min syrra ska ha Mia Lewell, hon utgår från Norrtälje men jobbar i hela Stockholmsområdet www.mialewell.se. Annars finns Anna Roström, www.smallpigart.se. Båda är superduktiga, lite olika prisklass bara...

• Sommarbrud

Tack för tipsen!

Mia Lewell hade väldigt bra priser väl? Låter som ett bra alternativ:)

• lycklig i stockholm

Jag/ vi funderar på Mattz Birath 

men detta är ju så svårt att välja rätt alla har ju något som är bra

Lycka till

• Moemoe

Vi kommer att ha Anna Nilsson subclip.se/
    Har inte gift oss än, men träffade henne i samband med att vi bokade förra året och hon är jätte go! Kändes verkligen som en jätte bra person! Och hennes portfolio är helt i vår smak :)

• WinniePuh

Vi hade planeringsmöte nyss med Lindholm Photography. Hon var så trevlig och hade underbara bilder och böcker att visa! Nu har vi bokat henne och det känns riktigt bra! Nu ser jag fram emot vår provfotografering!

• AnnaPanna

jag kan rekommendera www.weddingpictures.se - snygga bilder i olika stilar och enkelt att förstå prissättningen. Några på min sambos jobb var jättenöjda med dem.

• Sommarbrud
    AnnaPanna skrev 2011-02-01 16:22:45 följande:
    jag kan rekommendera www.weddingpictures.se - snygga bilder i olika stilar och enkelt att förstå prissättningen. Några på min sambos jobb var jättenöjda med dem.
    Tack! Ja jag har hittat deras hemsida o visst är det ganska bra priser ? Kul att höra ngn som haft dem :)
  • AnnaPanna
    Sommarbrud skrev 2011-02-01 16:25:34 följande:
    Tack! Ja jag har hittat deras hemsida o visst är det ganska bra priser ? Kul att höra ngn som haft dem :)
    ja, och det jag gillar är att man får alla bilder på en cd och får beställa bilderna själv, det vill jag kunna göra när det blir så dags..... 
Svar på tråden Bra fotograf i Sthlm