servetter med tryck?
Hej !
ni som vet allt ;), var kan man beställa servetter med eget tryck? inte bara namn? Jag har försökt att googla men hittar inget !
Hej !
ni som vet allt ;), var kan man beställa servetter med eget tryck? inte bara namn? Jag har försökt att googla men hittar inget !
romance.se vilket är sammasom calligraphen.
Vi har beställt servetter därifrån och de blev jättebra... Nu har de erbjudande så vi fick 100 matservetter och 100 kaffeservetter med frakt för ca 500 kr.. Ett tips: Vi skulle ha 75 st men räknade ut att man fick 100 st för ungefär samma peng då de har stafflade priser....
Tack!
Men man kan väl inte välja eget tryck där? bara namnen väl, tycker det är så svårt att söka där:(
vi köpte från tradera i stil med dem här
www.tradera.com/Roda-personliga-handtryckta-middags-servetter-till-brollop-auktion_341085_125969764
fast färdigvikta så man kan stoppa besticken innuti När jag fick hem dem så skickade de med en hemsideadress där man kan beställa massor av olika tryck och text och de kostar typ 4kr/st MED tryck
Kanske kommer denna info lite för sent för dig, men ....
www.kattisproduktion.se har massor med olika motiv att välja mellan och de kan även tillverka ett eget tryck för dig. Vi har låtit tillverka vårt eget monogram som vi har tryckt på våra servetter. Kanonfint.
Vi tryckte våra själva!!!!
calligraphen köpte vi våra från. otroligt vackra!