• Slovenka

Frisör på midsommardagen!!

Jag har ett problem!

Vi bokade in vårt bröllop till den 25 juni i år, tyckte det var kul att gifta oss midsommardagen!

vad jag inte tänkte på var att inga frisörer vill jobba den dagen!! Och dom som vill tar 100% OB =/

Har någon tips på någon frisör i helsingborgsområdet? som jobbar den dagen!

• Svar på tråden Frisör på midsommardagen!!
  • Madelinen

börja fråga runt redan nu hos frisörerna, har man tur när man är i tid så brukar det alltid finnas någon som ställer upp :) vi hade samma problem, vi gifter oss den 26/6. tänkte samma, midsommarhelg + söndag! gaah - tur att jag har min vän som sysslar med uppsättningar :) lycka till!

• midsommardagen 2011

samma problem här. Skulle gifta mig i Paris = lämpligt då alla  i sverige har långledigt och kan ta sig ner. När vi sen ändrade platsen till Sverige blev ju datumet urkorkat. men men man får hålla tummarna! 

• FriPhi

Ska du ha en väldigt avancerad uppsättning? Du kanske kan kolla med någon av dina vänner som är duktig med hår, om hon övar fler gånger innan kanske ni kan få till det själva?
    Eller om du försöker hitta någon frisörskolselev?
    Vi gifter oss också det datumet i Falkenberg, men jag har en vän som kommer att hjälpa mig. (Har dock inte gjort någon provuppsättning ännu)

Svar på tråden Frisör på midsommardagen!!