• förlovadflicka

Förslag till min brudoutfit? :)

Har hjälpt till i en liknande tråd så tänkte att jag kanske också kan få lite hjälp! 
    Har hittat klänningen nedan och tänkte beställa den från dressmeup.se.
    Men jag vet inte vad jag ska ha för skor, smycken, frisyr, axeltäckande plagg, bukett eller smink!
    Hade detta redan klart för mig när jag bestämde mig för att byta klänning så är tillbaka på scratch igen...
    Vårt färgtema är höstfärger och guld. :)

Brainstorma jättegärna! 
  • Svar på tråden Förslag till min brudoutfit? :)
  • Åkerfeldt

gud vilken fin klänning....blev nästan lite kär.

jag e jätte dålig på saker man kan ha till så jag ger mig inte in i den diskussionen.

lycka till!! 

• förlovadflicka
    Åkerfeldt skrev 2011-01-18 20:06:47 följande:
    gud vilken fin klänning....blev nästan lite kär.

jag e jätte dålig på saker man kan ha till så jag ger mig inte in i den diskussionen.

lycka till!! 
    Jag vet, har inte sett några andra sen jag hittade den, den är helt fantastisk :D 
  • Åkerfeldt
    förlovadflicka skrev 2011-01-18 20:09:06 följande:
    Jag vet, har inte sett några andra sen jag hittade den, den är helt fantastisk :D 
    förstår det....
    sedan kan jag tycka att man blir lite "blind" när man hittar något man verkligen tycker om.
    "tur" jag inte ska ha på mig en riktig bröllopsklänning.... jag hade ju gått i taket.

va kostar denna underbara klänning ungefär? 
  • förlovadflicka
    Åkerfeldt skrev 2011-01-18 20:10:48 följande:
    förstår det....
    sedan kan jag tycka att man blir lite "blind" när man hittar något man verkligen tycker om.
    "tur" jag inte ska ha på mig en riktig bröllopsklänning.... jag hade ju gått i taket.

va kostar denna underbara klänning ungefär? 
    3500 kostar den (Kinaklänning) :) 
  • förlovadflicka

Ok, jag skriver förslag till mig själv här så jag inte glömmer bort vad jag hittat XD
    Den här frisyren är supersnygg och jag har inte så långt hår så det blir inte så mycket jag behöver spara ut :)

• Ocean Bride

Den frisyren är fantastiskt vacker och passar till klänningens charm!!

Vet inte vad för smycken du använder annars, men jag tror det hade varit mkt fint att bara ha ett par vackra örhängen,, lite hängande och ett matchande armband.. (Armbandet beroende på vad för vigselring)

Det gäller tror jag att inte "smycka ner" klänningen om du förstår vad jag menar, den är lixom så fin i sig och däför tycker jag att halsband kanske är överflödigt?..

• förlovadflicka
    Ocean Bride skrev 2011-01-18 20:49:24 följande:
    Den frisyren är fantastiskt vacker och passar till klänningens charm!!

Vet inte vad för smycken du använder annars, men jag tror det hade varit mkt fint att bara ha ett par vackra örhängen,, lite hängande och ett matchande armband.. (Armbandet beroende på vad för vigselring)

Det gäller tror jag att inte "smycka ner" klänningen om du förstår vad jag menar, den är lixom så fin i sig och däför tycker jag att halsband kanske är överflödigt?..
    Mm, hade gärna haft örhängen men har inga hål :S (Vågar inte ta för smärtan och allergirisken :P)
  • Ocean Bride

Då hade jag valt bara armband tror jag..
    Inte ngt halsband.. tycker det tar bort en del av klänningen..

• förlovadflicka
    Ocean Bride skrev 2011-01-18 20:54:09 följande:
    Då hade jag valt bara armband tror jag..
    Inte ngt halsband.. tycker det tar bort en del av klänningen..
    Funderar på om man bara kan ha en jättetunn länk med en litet hänge i, så att det inte blir så tunt... Tycker absolut inte att jag ska ha något stort halsband heller....
  • Ocean Bride

Ja, vill du ha halsband så håller jag med dig om en tunn länk med ett litet hänge! Glad

• förlovadflicka

Hittade en sån här "bukett". Den hade varit skitcool fast i rött :D 

• förlovadflicka

Puffpuff, några förslag? :)

• amorvincitomnia87

Tycker helt klart du ska ha en "lös" håruppsättning. Gillade den frisyren du själv gav förslag på :) Jag tycker inte det ska vara någon stram uppsättning till en så charmig klänning!
    Sen tycker jag vad det gäller smycken att det ska vara sparsamt. Klänningen talar sitt egna språk :P

• Jag han

kika i mitt galleri om du orkar. :) Har några frisyrer som jag gillar mycket.  Kanske kan vara lite inspiration. Påminner lite om din frisyr du lagt upp.

Svar på tråden Förslag till min brudoutfit? :)