• Nytten

Marmorbruket, Kolmåren, Norrköping

Undrar om det är någon som har haft sitt bröllop på Marmorbruket i Kolmården?

Vi har bokat "kalkladan" i sommar.

Men skulle vilja vet ifall någon annan har varit där och hur de har löst vissa saker.
    Kylskåp, dansgolv m.m....

Efterlyser oxå en dj som har varit där och spelat. Fick tag i en på Klinga event som spelat där förut.. men jag tyckte att han var lite dyr. 4 500 kr. ???

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Marmorbruket, Kolmåren, Norrköping
  • Bobby

Hej Nytten!

Jag kommer att bekanta mig med kalkladan för första gången när jag skall dit till sommaren, så jag vet inte mer än att man måste skaffa eget dansgolv i alla fall (vilket man kan tycka att lokalen själv skall tillhandahålla när de gör reklam för att det är en festlokal).

4500:- är nog ett vanligt pris för en Östgöta-discjockey när denne har några mil att åka. Klinga är ju från trakten så jag tycker väl att det priset är kanske satt något i överkant.

Lycka till!

• Nytten

Träffade Klinga på bröllopsmässa igår och då var priset 4000 kr. Fast allt beror ju på vad man gör för "tillval" självklart... och han nämde det här med dansgolv oxå.. men även att det gick att köra utan.. så vi får se hur vi gör med det.

Men han visste ju lite om stället och hur andra hade gjort på sin fest där.. Så det var ju bra.. Det lutar nog ändå åt att vi bokar honom..

• Ellaello

Hej, får man ha med egen mat och dryck till kalkladan? Vad kostar den att hyra?

Svar på tråden Marmorbruket, Kolmåren, Norrköping