• MrsT2011

Fina ballerinaskor eller andra bekväma skor?

Har någon tips på var man kan hitta fina skor utan klack? Mina underbara bröllopsskor med 8 cm klack lär inte få vara med på dansgolvet men jag vill ändå känna mig fin under dagens sista timmar!

• Svar på tråden Fina ballerinaskor eller andra bekväma skor?
  • förlovadflicka

Letar själv, rätt svårt att hitta, vill inte lägga ner hur mycket som helst då de inte kommer synas...

• förlovadflicka

Puffar denna lite :)

• MrsT2011

Hittade en fin variant på have2have.se, men frågan är om jag vill lägga lika mkt pengar på ballerinor som jag lade på brudskor...!

• fru AM

Om du köper ballerinaskorna i någon annan färg än vit (jag tänker silver eller guld eller puderrosa eller liknande) så kan du ju ha dem fler gånger än under bröllopsdagen. Då kan du ju kanske lägga lite mer på dem än på brudskorna ...?

• Aniara4

Jag har redan ett par vita ballerinaskor från vanliga skobutiken som jag kanske tar fram om jag blir trött i fötterna - fast jag kommer inte att ha så hög klack på brudskorna heller, får ont i fötterna direkt av det.

Om bröllopet är i sommar är det nog bara att vänta tills det blir säsong för vita skor i affärerna!

• förlovadflicka
    Moemoe skrev 2011-02-14 21:04:31 följande:
    Jag ska ha ballerinor hela dagen och har köpt dessa sötisar Solig

www.shoebuy.com/touch-ups-sheila/322226/69012...

På sidan rekomenderar de att köpa en halv storlek större än sin egen storlek, jag har 37 så jag köpten en us-storlek 7 (som är 37 ½).
    Har du fått hem dem? Har också funderat lite på dem, de är så söta ^^ Undrar om de är så bekväma som de ser ut? :) 
  • Moemoe
    förlovadflicka skrev 2011-02-14 21:06:06 följande:
    Har du fått hem dem? Har också funderat lite på dem, de är så söta ^^ Undrar om de är så bekväma som de ser ut? :) 
    Ja, jag har fått dem och de är jätte mjuka innuti! Jag måste bara gå in dem lite för att de ska töjas på ovansidan av foten precis i "skraven" där skon slutar så kanten blir lite mjukare (måste jag göra med alla ballerinor då mina fötter är som de ärDrömmer) men annars är de jätte sköna tycker jag. Och söta såklart! Solig
Svar på tråden Fina ballerinaskor eller andra bekväma skor?