Inlägg från: Madeleine |Visa alla inlägg
  • Madeleine

Catering samt bröllopstårta i GGVV-området???

Hej!

Någon som har tips på bra catering samt någon som göra fina och goda bröllopstårtor i GGVV-området (Gislaved, Gnosjö, Värnamo, Vaggeryd)???

Tacksam för tips!

//Madde

• Svar på tråden Catering samt bröllopstårta i GGVV-området???
  • Madeleine

Tack för tipsen! Ni vet inga ställen i Värnamotrakten också?

• Madeleine

tack för tipsen, känner till alla de du nämde, så ska fundera lite till.. är du ifrån området? jag bor i hbg nu men ska flytta till gbg om en vecka, men jag kommer från området (värnamo kommun) :) och vi ska också gifta oss nästa år och ha bröllopsfesten på åminne bruk! :) fast jag funderar på catering från mr cook i värnamo min pappa hade hört att det var bra, vet du ngt om dem?

• Madeleine

jaha där ser man :) vi gifter oss 16/6, ni då?

ja vi får fundera över maten, men du verkar ha rätt bra koll på hur ni ska göra :) vi har inte kommit så långt i planeringen, men gjort budget iaf... 

• Madeleine

hehe, där ser man.., världen är verkligen liten! man får verkligen vara ute i god tid för att kunna ha sin bröllopsfest där, redan fullbokat i juni sa du, shit! hoppas 7/7 också duger.. vi gifter oss i torskinge kyrka, en liten söt gammal kyrka utanför forsheda. blir nog jättefint om ni gifter er vid sjön, får hoppas på uppehåll!

Svar på tråden Catering samt bröllopstårta i GGVV-området???