Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Skapa en omröstning och VINN lyxig make up

Redaktionen Emilia skrev 2011-01-25 14:56:52 följande:
    Cool Ja men det e ju kul!! Hahahaha {#emotions_dlg.flower}
    NÄ. Det är det inte! KräksDöd

Som någon sa, så borde det väl dessutom i rimlighetens namn vara så, att en omröstningstråds hela syfte ska rendera RÖSTER så det blir ett resultat av själva omröstningen, inte en massa åsikter och inlägg. Det hör hemma i diskussionstrådar, inte i röstning.
    DESSUTOM  måste påpekas att konsten att ge bra alternativ inför en röstning öht är riktigt svårt och kräver sin kvinna/man. Det är ytterst sällan meningsfulla alternativ att välja på och vad är det man ska uppnå med röstningarna? Hur många behöver ha röstat för att staplarna egentligen ska avslöja något som helst?

VARFÖR har ni valt just omröstningstrådar som kategori för en tävling ni säger syftar till att skapa debatter?

Förutom det, så tycker jag allmänt att diskussionsklimatet på BT har blivit så mesigt och dött att det är tråkigt. Minsta klös i debatterna tolkas som personangrepp och folk sitter kränkta bara de blir emotsagda. ÄNDÅ startas trådar med innehållet "O alla är så dumma nu måste vi ha en tråd där alla bara är snälla".

Det finns så mycket att diskutera här i världen och ginge icke vågorna ibland höga i samband med männiksors engagemang, så vore jag förvånad. Men inte här...
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    Forumvärd skrev 2011-01-27 09:30:12 följande:
    Fast det är ju så att om man inte tycker att tävlingen är rolig eller kulr så har man valet att inte tävla
    Det kommer att komma fler tävlingar vad det lider och det kommer att komma olika varianter och upplägg och priserna kommer att variera.
    Tävlingar som innefattar en omröstning är en typ men det kommer att komma bildtävlingar, hemliga lådor och annat skoj och förhoppningsvis hittar man den typ av tävling som man själv tycker är rolig och intressant.
    God fortsättning på 2011
    Ja? Jag har inte sagt något om att tävla eller ej i sig. Men jag ifrågasätter varför ni valt just omröstningstypen av trådstarter när ni sedan menar att den tråd med flest inlägg och mest diskussion vinner? Precis som Miu också verkar tycka.

Att det sedan blir totalt störigt i forumet när det sprutar in trådstarter man inte fattar någon som hslst av förrän ma ser tävlingstråden, det är ju iofs ett irriotationsmoment i så motto att de vanliga samtalen och trådarna försvinner i floden. Detta gör det svårare att hitta och hänga med i det man egentligen letar efter. Men en del av det skulle ju avhjälpas ifall man, som förut, åter kunde klicka på "senaste trådarna" för att hitta allt som nystartas. 
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden Skapa en omröstning och VINN lyxig make up