Hellkes? Nån som beställt ring därifrån?
Är det nån som har beställt sin vigselring från Hellkes?
Är ni nöjda?
Är det nån som har beställt sin vigselring från Hellkes?
Är ni nöjda?
Fick fel storlek på ringen, tog evigheter innan jag fick den bytt trotts att jag sände tillbaka den direkt och de försökte ta betalt för det med. Omöjliga att få tag på under en lång tid både via mail och tele :/
Skulle inte handla där igen, men jag kan ju ha haft otur med.
Jag blev ännu sämre behandlad. Leta vidare istället!
Vi köpte våra förlovningsringar där för 2 år sedan.
Jag har INGET positivt att skriva om dom. BARA problem.
De lovade EN vecka, istället dröjde det nog över en månad.
De svarde knappt på mail, det gick knappt att få tag på dom i telefon. När vi väl fick svar var det bara korta vresiga svar.
När vi väl tittat ut våra ringar, höjdes priset så lägligt på dom med ca 400:-, vilket vi korkat nog köpte.
Senast förra veckan såg jag i en annan butik att de ringarna låg på orginalpriset. Tror knappast att ringarna bara går ner sådär.
Våra ringar sades vara skickade efter de där 4 veckorna, men kom ändå aldrig fram. Efter många samtal så påstår tanten i andra sidan luren att hon har hittat ringarna på posten i helsingborg (?!?!?!), och att "paketet" var uppbrutet och att någon har försökt stjäla ringarna. Därför kom det aldrig fram till oss
Min sambo krävde att hon då skulle skicka ringarna med bud efter allt jävla klabb som varit. Då blir hon tyst och fråga sedan om HAN vet nån budfirma som hon kan kontakta!! (Hört talas om google samt att vara kunden till lags?)
Vi skulle resa bort och ville därför ha ringarna på stört (efter att ha väntat i en månad istället för en vecka).
Istället skickas ringarna med post, rekommenderat brev med expressfart och vi skulle ha dom nästa dag. Dock till en annan adress, eftersom vi inte skulle vara hemma.
Hon sa att hon skulle skicka med orginalförpackningen, så att vi skulle se att det verkligen var uppbrutet.
'
Jojo. "Paketet" var i själva verket ett vanligt OVADDERAT kuvert, ringarna låg i varsin tunn påse och på kuveret stod det med stora bokstäver "HELKES RINGAR". Klart man kände igenom att det låg ringar där i!!!
Åååh.. jag blir arg bara jag tänker på det!
Som kompensation fick vi 500:- i presentkort. Som om vi skulle vilja utnyttja det.
Nej, stor varning på dom, särskillt om andra också har negativa erfarenheter (en gång är ingen gång).