• 11juni2011

okej med strippa på möhippa/svensexa?

kOMMENTERA GÄRNA HUR DU TÄNKER!

Själv tycker jag att andra får göra som dom vill, men jag och min M2B vill inte gärna ha någon sån underhållning en sån dag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-28 20:39
    Om någon har någon rolig/tråkig erfarenhet av ämnet får ni gärna dela med er! Kul att höra både bra och dåliga erfarenheter.

Eller om du råkar vara en erfaren möhippe/svensex-gäst som aldrig varit med om det så säg gärna till också. Det kanske än mycket snack och lite verkstad när det kommer till snack om stippor?!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?
  • förlovadflicka

Jag fattar verkligen inte den traditionen alltså...

• 11juni2011
    förlovadflicka skrev 2011-01-28 20:27:53 följande:
    Jag fattar verkligen inte den traditionen alltså...
    haha inte jag heller! det galna är att alla mina vänner är på mig och hintar om att "lite busigt får det ju va" till min möhippa. och kännr jag dom rätt så knackar det säkert nån "brandman" på dörren några dagar innan bröllopet. vafan gör man då liksom?
  • turbovampyria

Nej jag vill verkligen inte ha någon strippa på min möhippa och vad jag vet vill inte min blivande ha det heller. Däremot skulle jag inte bry mig i fall hans kompisar skulle fixa en på hans svensexa.

• förlovadflicka
    11juni2011 skrev 2011-01-28 20:32:08 följande:
    haha inte jag heller! det galna är att alla mina vänner är på mig och hintar om att "lite busigt får det ju va" till min möhippa. och kännr jag dom rätt så knackar det säkert nån "brandman" på dörren några dagar innan bröllopet. vafan gör man då liksom?
    Jag har sagt till min bästa kompis att jag definitivt inte vill ha någon möhippa! Alltså, om det är en lugn mysig tjejkväll kan jag förstå det men alltså, såna upptåg... Ok, ingen av mina vänner skulle dra dit en manlig strippa, vi är lite för religiösa för det men klä sig fult och göra pinsamma grejer på stan- aldrig i livet!
    Ska gå och fixa naglarna med mamma och syrran istället, det blir det enda möhippeliknande :) 
  • turbovampyria

Jag kommer få en möhippa men har sagt till om att jag inte gör vissa saker och itne har på mig för pinsamma saker. En viktig sak som jag anser alla ska respektera är att jag inte kommer vilja dricka specielt mycket. Jag mår väldigt däligt av alkohol och tycker inte om känslan när alkoholet går ut i blodet. Jag vet dock att många som ska komma har sagt till min brudtärna att de ska supa mig under bordet, vilket jag inte uppskattar. Fast min brudtärna har sagt att hon sak se till att det inte händer.

• TheD

Jag vill inte ha strippa!!!!! Fick avsmak då jag var på en tjejkväll när jagvar 19 (5 år sedan). Strippan var värdelös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skämdes något så enormt. Jag och min blivande har haft diskussioner om det, eller snarare att jag har fört diskussionen ;)

Han vet vilket utbrott jag skulle få om han kommer hem och berättar vad de har gjort. Själv kommer jag inte ha en möhippa, förstår inte grejen... Har hellre än härlig kväll med min syster på restautant eller liknande isf.

Alkoholoch strippa hör inte till svensexa/möhippa men det är vad jag tycker.

Fortsatt trevlig fredagkväll!

• förlovadflicka
    turbovampyria skrev 2011-01-28 20:40:04 följande:
    Jag kommer få en möhippa men har sagt till om att jag inte gör vissa saker och itne har på mig för pinsamma saker. En viktig sak som jag anser alla ska respektera är att jag inte kommer vilja dricka specielt mycket. Jag mår väldigt däligt av alkohol och tycker inte om känslan när alkoholet går ut i blodet. Jag vet dock att många som ska komma har sagt till min brudtärna att de ska supa mig under bordet, vilket jag inte uppskattar. Fast min brudtärna har sagt att hon sak se till att det inte händer.
    Alltså, jag fattar inte varför folk måste vara elaka för att man ska gifta sig! Avundsjuka brukar det kallas, haha :P
    Vet ju inte när du ska ha din men tänk om det är kvällen innan och de nu skulle lyckas supa dig under bordet, så kul det låter med världens baksmälla på sitt bröllop. (har inte upplevt någon själv men det låter inte så lockande :P) 
  • tobbicar

jag vill varken att min blivande ska ha strippa el ha de själv, de e ända regeln förutom att jag absolut inte tolererar ormar, då skulle hela möhippan va förstörd.

• Smuppra

På frågan om jag vill ha en möhppa svarade jag "ingen fyllhippa". Förstår inte nöjet med att bli totalt wasted och strippor och allting. Jag behöver verkligen inte leka av mig en sista gång innan jag säger ja. Men tror mina tjejkompisar kommer fixa en mysig möhippa åt mig, de känner mig så väl så... :-P

• JochD

Ja okej tycker jag absolut att det är men jag är inte det minsta intresserad av att ha någon själv, nej vi kommer nog gå ut några kompisar och ha en helkväll på stan istället, eller ja jag kommer vara rätt gravid då så helkväll vet jag väl inte om det blir riktigt

Svar på tråden okej med strippa på möhippa/svensexa?