skoklacken i gräset
hej tjejer,
Ni som ska ha borgerligt ute...hur har ni tänkt undvika att klackarna på skorna inte ska sjunka i gräset?
har ni tips? och vart man köper eventuell skydd/matta/övrigt....
hej tjejer,
Ni som ska ha borgerligt ute...hur har ni tänkt undvika att klackarna på skorna inte ska sjunka i gräset?
har ni tips? och vart man köper eventuell skydd/matta/övrigt....
Vi har en matta på själva altargången, köpt i vanlig affär så att den matchar färgtema. Sedan så har jag valt lite kortare, bredare klackar så att det inte blir några problem att gå omkring på gräset även om det är lite fuktigt i marken.
Jag tänker som så det räcker att skorna håller den dagen och att de är fina på korten. Sedan kan de få bli hur förstörda de vill efteråt.
Har sett att det finns små grejer man kan sätta på klackarna, ser ut ungefär som foten på ett vinglas (fast mindre). Kanske inte så snyggt när man går fram till "altaret" (i brist på bättre ord), men om det gäller en kortare stund ute.
ser det ut så här menar du?
www.dansshopen.nu/shop/index.php&productId=164
Jepp det är såna! Finns i "bling" versioner med! Finns en annan tråd om detta här på BT där finns det fler länkar!
Jag tänker satsa på kilklackar om jag kan hitta ett tjusigt par vill säga, annars får det bli två separata par - ett par typ ballerina och sen ett par tjusiga att ha under middag och fest.
hittade själv det här också
www.thesolemates.com/how-it-works/
men har beställt två par från danshopen, ser framemot o se hur det funkar!
I let you know
Jag hade kilklackar under hela bröllopsfesten (vi var på gräsmatta hela tiden) ... men undrar nu plötsligt hur de kvinnliga gäserna löste problemet?