• gosigatess

bra och prisvärd fotograf i linköping?

ska gifta oss i sommar och börjar titta efter fotograf. någon som har tips? hittade MK fotograf. ej kontaktat honom än. mn någon som har erfarenhet av honom?

• Svar på tråden bra och prisvärd fotograf i linköping?
  • Aylas

Kolla in caba.se

Har bara hört gott, men vet inte hur mycket han fotar...

• Familjen Sköld

Vi har bokat MK i sommar, så vi vet inte hur kortet blir än.
    Däremot är han väldigt trevlig och bra att ha att göra med.

• gosigatess

MK var uppbokd på vårat datum.. kanske ni som fick honom innan oss;).. nu känns det som om man gick två steg tillbaka.. hans bilder ser mkt bra ut å mkt man får till i priset..  tips på fler tack:)!

• Matilda Bäcker

Provar igen då eftersom mitt förra inlägg blev bortplockat......

Jag vet att Anneli Larsson håller till i Linköping, hon tar underbara bilder!
    Här är hennes sida: http://www.alafoto.se

• rollei

Av alla de länkarna jag kollade igenom ovan så var det vara www.alafoto.se och www.zproduktion.se jag skulle bry mig om att kontakta.  De andra hade antingen gräsliga bilder eller ingen portfolio att visa upp.

• Maria Lind

Vi ska ha MK i sommar. Vet därför inte hur korten blir, men han verkade väldigt trevlig när vi träffade honom och hans portfolio var helt klart i min smak:)

• Sofia juli 11

Jag har tjuvkikat lite i den här tråden, för vi är också ute efter en fotograf i Linköping. :) Dock tänker vi oss att vi ska fota oss under kanske en timma eller så före vigseln, för att få fina kort att förstora upp och kunna ha på väggen. Fotografering på festen, utanför kyrkan osv tänkte vi nog få hjälp av vänner med. Helst vill vi bli fotograferade utomhus, men ifall att det sulle vara dåligt väder vill vi att det ska gå att ta kortet i studio, och då faller ju endel bort.

Några tips utifrån de premisserna? (Förlåt att jag kapar din tråd.)

• MKF
    Sofia juli 11 skrev 2011-02-15 11:09:57 följande:
    Jag har tjuvkikat lite i den här tråden, för vi är också ute efter en fotograf i Linköping. :) Dock tänker vi oss att vi ska fota oss under kanske en timma eller så före vigseln, för att få fina kort att förstora upp och kunna ha på väggen. Fotografering på festen, utanför kyrkan osv tänkte vi nog få hjälp av vänner med. Helst vill vi bli fotograferade utomhus, men ifall att det sulle vara dåligt väder vill vi att det ska gå att ta kortet i studio, och då faller ju endel bort.

Fotografen i Gamla Linköping tror jag kan vara en bra idé i så fall. Då kan man ta fina kort i Gamla Linköping om vädret är bra och gå in i studio om man föredrar. Har dock ingen erfarenhet själv av varken det eller dem, så kolla självklart upp allt :)
  • Sofia juli 11

Ja, det har jättefina bilder!

• gosigatess
    Sofia juli 11 skrev 2011-02-15 11:09:57 följande:

vi har faktiskt bokat fotograf nu. lars segerström. han fotar i 1,5 h ute där man vill, och skulle vädret ej gå för vädret har han studio. 3000:- tr han så får man foton i detta pris också. tyckte vi var prisvärt:)

Svar på tråden bra och prisvärd fotograf i linköping?