• Lilo

Hur länge har du och din blivande make/maka varit tillsammans innan bröllopet?

Hur lång tid tog det egentligen från det att ni blev ett par tills att ni gifte/r er?

Om ni har åsikter om tid man bör ha spenderat ihop innan bröllop och varför får ni gärna skriva det också.

I mitt fall kommer det att bli hela 15 år och med facit i hand kan jag väl tycka att vi väntat lite väl länge, men den som väntar på något gott...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge har du och din blivande make/maka varit tillsammans innan bröllopet?
  • Alex84j

12 år blir det för vår del =)

• Sebastiána

Vi väntade ut 7-årskrisen

Skämt å sido. Vi var särbos i flera år innan vi kunde flytta ihop, så det har dröjt.

• Freakie

Intressant att se att man ligger inom det vanligaste spannet: 3-4 år. Jag som trodde att vi var snabba

• Emblas Mamma

4,5 år tillsammans, och varit kk ett år innan dess :P
    bott ihop i snart 4 år, har en dotter på 2,5 :)

• Loppansson

När vi gifter oss har vi varit ihop nästan precis 7 år -3 dagar :) och har en dotter på drygt 2 1/2 år...

• Niini

Vi kommer nästan exakt på dagen varit tillsammans 6½ år, varav 5 förlovade. Dock var vi bara 16 & 21 när vi blev tillsammans.

• torildsdotter

Dryga 4 år som ett par och 1,5 år som förlovade :)

• Mariabridetobe

8 år tillsammans när bröllopet står i Maj =)  Vi har överlevt 7 års krisen och småbarnsåldern (pojkar 3 o 5 år) och kände att är vi fortfarande såå otrolig kära efter alla morgångar kanske det är dags...

• Mariamilena80

17 år den dagen vi gifter oss:)

Svar på tråden Hur länge har du och din blivande make/maka varit tillsammans innan bröllopet?