• ellaolinda

inbjudningskort

Vi ska gifta oss i november 2011...När ska jag börja kolla på inbjudningskort och när ska jag skicka dom? Tacksam för svar..Känns som jag borde göra det men känns på tok för tidigt...Eller???=) Linda

• Svar på tråden inbjudningskort
  • 2011bröllop

Ca 3 månader innan ska man skicka ut dom enligt regel böckerna men jag tycker man gör som man vill men kanske lite tidigt än Obestämd Lycka till med allt!!

• ellaolinda
    2011bröllop skrev 2011-02-01 20:50:56 följande:
    Ca 3 månader innan ska man skicka ut dom enligt regel böckerna men jag tycker man gör som man vill men kanske lite tidigt än Obestämd Lycka till med allt!!
    ahh ok,tack.. då kan jag lugna migGlad Tack så mycket
  • Nalinie

Då vi gifter oss 4 juni. Skickade vi spara datum kort tillsammans med julkorten då denna vecka har
    Kristi himmelsfärd på torsdagen samt klämdag på fredagen och Nationaldag på måndagen dvs en liten långledig helg. Sedan nu i kommande vecka skickar vi ut inbjudningar och släpper information på en gammal hemsida som legat och skräpat för mig och nu har jag designat om den och gjort den till våran sida med information m,m för att slippa bilagan till alla och lite extra porto sedan känns det trevligare. Då finns över två månader osa pga av att vi har en gruppbokning på hotellet som innebär att det måste avbokas 30 dagar innan bröllopsdagen. 

Hoppas du får lite mer hjälp!

Svar på tråden inbjudningskort