• goding666

Blombukett i lila, vitt & grönt ?!

All min lediga tid lägger ja på att planera o kolla saker inför vårt bröllop i september! Ja jag vet, det är lång tid kvar men de är så kul att planera o drömma om hur man vill ha det!

Men mitt bekymmer just nu är brudbuketten.
    De blir ett mycket litet enkelt bröllop i en vacker trädgård hos mina föräldrar så buketten måste va liten o vacker. Men ja vill ha den i lila, vitt o grönt men ha rså svårt att "tänka" mig hur det blir i en bukett så ja eftersöker fina bilder så man får lite inspiration.
    O ja vill nog ha en blå blomma i synlig eller ej spelar ingen roll, just för det där talesättet ni vet ;)

• Svar på tråden Blombukett i lila, vitt & grönt ?!
  • TheD

Allt gårju att förminska!! Men jag hittade den med tanke på färgerna :)

• JustMeAndMyLove

Wow vilka fina! Nu blev jag nästan sugen på att byta färger i min bukett :)
    Ska ha höstbukett tänkta jag själv i orange, brunt och grönt. Kanske kanske rosa för att ha en färgklick men det vet jag inte än.

Otroligt fina bilder i alla fall! 

• goding666

Tack vilkea fina bilder o vilka bra tips. Ni är GULD värda!! :)

• lolinda

Jag ska ha en liknande denna men med lite mer "lila" färger i ljuslila och mörklila, vitt och lite grönt
  • Steven och Johanna

Fina lila blommor att använda vid ett september blöllop är hortensia och dahlior som har sin säsong då. Dahlior finns också i vitt. Hortensia finns i grönt  och vitt . Dessa blommor är typiska trädgårdsblommor och skulle vara fina till ett trädgårdsbröllop.

• Vinröd

Hej igen, och grattis till bröllopet!

Jag är lite nyfiken på hur det löste sig med blommorna?

Svar på tråden Blombukett i lila, vitt & grönt ?!