• JustMeAndMyLove

Underhållning? Mekanisk tjur!

Nu är det så att vi har absolut inga som helst ideer om underhållning för våra gäster.

Så snubbla jag över en annons på blocket om att hyra en mekanisk tjur! Jag har provat på en sån en gång och det är SKITKUL!
    Har mailat och frågat om pris. Känns som att det vore perfekt med tanke på att de flesta av oss är rätt galna och gillar sånna saker.

Bara ett tipps! 

• Svar på tråden Underhållning? Mekanisk tjur!
  • Ankis88

Jag vill inte vara en party-killer men...vill man göra det när man är klädd i fina klänningar?

Jag har aldrig provat men jag är säker på att det skulle vara kul, men jag skulle vilja göra det med jeans och t-shirt. 

• JustMeAndMyLove
    Ankis88 skrev 2011-02-03 23:40:56 följande:
    Jag vill inte vara en party-killer men...vill man göra det när man är klädd i fina klänningar?

Jag har aldrig provat men jag är säker på att det skulle vara kul, men jag skulle vilja göra det med jeans och t-shirt. 
    Haha, klänning kan göra att det är lite krångligt men det är en uppblåsbar "matta" runt den som är helt ren, man får inte ha skor på sig :)
    Sen har vårt bröllop ingen finare klädkod så det är nog bara jag och M som behöver orora oss över våra klänningar :) 
  • Cantaton

Mm, det var min spontana tanke också...
  • Ankis88
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-03 23:49:22 följande:
    Haha, klänning kan göra att det är lite krångligt men det är en uppblåsbar "matta" runt den som är helt ren, man får inte ha skor på sig :)
    Sen har vårt bröllop ingen finare klädkod så det är nog bara jag och M som behöver orora oss över våra klänningar :) 
    Jag tänkte inte på smuts utan på att kläderna skulle skadas helt enkelt, om det är som det är på TV så blir det väldigt kraftiga rörelser, och jag skulle aldrig göra det med klänning, även om den inte var min dyraste klänning.

Men ni känner era gäster, jag gör inte alls det! Det låter som en väldigt kul grej annars, det vore roligt att prova!
  • JustMeAndMyLove
    Ankis88 skrev 2011-02-04 00:01:11 följande:
    Jag tänkte inte på smuts utan på att kläderna skulle skadas helt enkelt, om det är som det är på TV så blir det väldigt kraftiga rörelser, och jag skulle aldrig göra det med klänning, även om den inte var min dyraste klänning.

Men ni känner era gäster, jag gör inte alls det! Det låter som en väldigt kul grej annars, det vore roligt att prova!
    Det är inte så farligt som många tror, det finns av säkerhetsskäl inga ställen där kläder kan fastna, rivas etc.
    Men det är klart man inte skulle vilja sitta där i svindyra kläder :)
    För våra gäster skulle det vara perfekt, förutom för de äldsta som min mormor etc förstås!

• Ankis88
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-04 00:03:19 följande:
    Det är inte så farligt som många tror, det finns av säkerhetsskäl inga ställen där kläder kan fastna, rivas etc.
    Men det är klart man inte skulle vilja sitta där i svindyra kläder :)
    För våra gäster skulle det vara perfekt, förutom för de äldsta som min mormor etc förstås!
    Men det är dem som man helst skulle vilja se på en mekanisk tjur

Jag skojar jag skojar... men lite roligt skulle det vara  
  • JustMeAndMyLove
    Ankis88 skrev 2011-02-04 00:07:46 följande:
    Men det är dem som man helst skulle vilja se på en mekanisk tjur

Jag skojar jag skojar... men lite roligt skulle det vara  
    Hahahaha, jag vet faktiskt att en av tanterna som är 73 LÄTT skulle prova, hon är helt galen ;) 
  • Cantaton
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-04 00:08:50 följande:
    Hahahaha, jag vet faktiskt att en av tanterna som är 73 LÄTT skulle prova, hon är helt galen ;) 
    Hahaha. Jag tänkte också på om kläderna skulle klara påfrestningarna snarare än renligheten. Men det låter ju som om ni har superhärliga gäster som skulle roas, så why not?
  • Sebastiána

Jag har provat och skulle aldrig vilja göra det om jag hade finkläder på. Man kastas av och an och så småningom kastas man av (jag klarade mig inte så länge). Gästerna skulle dessutom se ganska roliga ut i håter efteråt, och det kanske de inte vill. Kul annars vid andra tillfällen.
  • JustMeAndMyLove
    MaddeåMats skrev 2011-02-04 14:57:17 följande:
    Hopp- borg då kanske?
    Haha, vet inte om hoppborgen skulle uppskattas av andra än barnen :p

Jag hoppas bara de kommer med ett pris snart, man har ju noll koll på vad det kan gå på!
    Jag är helt på den här iden! Men då har jag återigen den sortens bröllop. Ingen kommer gå till frisören innan bröllopet för att fixa håret ;)  
  • MaddeåMats

Tycker det låter jätte kul med tjuren! Ingen kommer ju någonsin glömma ert bröllop i så fall

Så himmla kul när man gör det personligt!

You go girl!

• JustMeAndMyLove
    MaddeåMats skrev 2011-02-04 18:28:10 följande:
    Tycker det låter jätte kul med tjuren! Ingen kommer ju någonsin glömma ert bröllop i så fall

Så himmla kul när man gör det personligt!

You go girl!
    Hehe tack! Men nu fick sambon allt stoppa mig :P
    Fick plötsligt lust att ha bröllop med cowboy tema,hahaha 
    jag spånar rätt villt när jag lägger den sidan till ;) 
  • Cantaton
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-04 18:36:25 följande:
    Hehe tack! Men nu fick sambon allt stoppa mig :P
    Fick plötsligt lust att ha bröllop med cowboy tema,hahaha 
    jag spånar rätt villt när jag lägger den sidan till ;) 
    Haha. :)
  • AndyP

Mekanisktjur är väldigt kul, men man gör illa sig. Blåmärken är oundvikligt.

• JustMeAndMyLove
    AndyP skrev 2011-02-04 21:16:22 följande:
    Mekanisktjur är väldigt kul, men man gör illa sig. Blåmärken är oundvikligt.
    Ja men nått minne ska väl gästerna ha med sig hem! ;)
  • Sebastiána
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-04 21:46:12 följande:
    Ja men nått minne ska väl gästerna ha med sig hem! ;)
    "something blue" ...
  • Algot 30 juli
    Sebastiána skrev 2011-02-04 08:41:37 följande:
    Jag har provat och skulle aldrig vilja göra det om jag hade finkläder på. Man kastas av och an och så småningom kastas man av (jag klarade mig inte så länge). Gästerna skulle dessutom se ganska roliga ut i håter efteråt, och det kanske de inte vill. Kul annars vid andra tillfällen.
    Så tänkte jag oxå skriva på ett ungefär! Jag fick dessutom ont både i nacken och ryggen när jag landade så -Nej tack, på en bröllopsfest!
    Nog för att det kan vara tufft att se tanten på 73 testa en sån grej. Men tänk om hon bryter sig när hon ramlar av !? Snöpligt slut på det roliga, eller?
  • JustMeAndMyLove
    Algot 30 juli skrev 2011-02-05 08:35:55 följande:
    Så tänkte jag oxå skriva på ett ungefär! Jag fick dessutom ont både i nacken och ryggen när jag landade så -Nej tack, på en bröllopsfest!
    Nog för att det kan vara tufft att se tanten på 73 testa en sån grej. Men tänk om hon bryter sig när hon ramlar av !? Snöpligt slut på det roliga, eller?
    Ja nä det vore inte alls kul! Men de brukar var abra på att anpassa den efter vem som sitter på :)
    Barn kan ju också åka den.

Jag väntar än på pris info, jäkla sega de verkar :/
Svar på tråden Underhållning? Mekanisk tjur!