Håruppsättning med löshår, pris?
Jag tänkte ha bara ett enkelt diadem och vill gärna ha lite längre och fylligare hår då. Nån som vet vad det brukar kosta med löshår? jätte dyrt?
Jag tänkte ha bara ett enkelt diadem och vill gärna ha lite längre och fylligare hår då. Nån som vet vad det brukar kosta med löshår? jätte dyrt?
Om du vill ha fasta extensions så ligger det nog på ca 3000 kr tror jag. Löshår man sätter fast med klämmor eller så måste ju bara vara billigare ;P
Tror det är ganska mycket billigare med bara clips! :)
Fråga frissan..
Jag blev jättenervös när jag frågade min dock, jag vet inte ännu vad det kostar, jag frågade vad allt skulle kosta, hon bara klappade mig på axeln och skrockade
"ja, det är inte så farligt,det lovar jag att du har råd med"
haha!
:P
Jag hoppas det är inom gränsen för min budget *s* Jag fyller ju 35 om några veckor åxå, då tänkte jag passa på att önska mig "bidrag" till håret,ha ha :)
hejsan. jag tycker det är kul med löshår så har redan beställt hem. det är äkta hår som går att styla och sånt. jag hoppas min frissa kan använda det när det är dags. har ganska tunnt hår så vill ha det fylligare.
mitt löshår som är till hela håret kostade ca 800:- på rapunzel of sweden
undrar om det är svårt att sätta i clip on löshår själv? nån som prövat?
I staden jag bor i kostar en enklare bruduppsättning ca 1000-2000 kronor. Vill man ha mer avancerad kommer man upp i ca 3000 kr. Frågade vad löshår skulle kosta (såna där clips) och det skulle kosta 800 kr till, då köper de in en hel träns och jag skulle få behålla det som blev över. Känns lite onödigt att måsta betala för mer än jag behöver, skulle bara vilja sätta in några stycken för att fylla ut. Tror jag skippar löshåret, min frisör tyckte att jag har så pass mycket och långt hår att det skulle vara onödigt men samtidigt vill jag ju ha stora, långa lockar så vi får se!
Jag var hos frisören och klippte mig i veckan och hon visade då, helt utan att vi pratade om uppsättningar, en sorts löshår som satt i ett grovmaskigt nät och som man fäster med tre clips längs med bakhuvudet. Vad jag har fattat brukar löshåret annars vara i "testar". Detta var kanske 20 cm brett, själva nätet där håret satt fast. Man kunde styla och tvätta det etc. Det kostade 995 kr och såg faktiskt ganska naturligt ut eftersom man drar ut sitt eget hår genom nätet så att det blandas med löshåret. Tupering och lite spray där man satte fast håret så kändes det inte alls som att det skulle glida heller. Blev lite sugen att köpa, men ska kolla med frisören som ska göra uppsättningen vad hon tycker eller om hon har någon variant kanske.