maj bröllop 2011
hej vill pendla lite tankar å så med fler som ska gifta sig i maj...
hur långt har ni kommit?
jag ska gifta mig den 7/5 och det känns som mycket är klart.
Ringar, lokal, mat, frisör, naglar, klänning, inbjudan skickad......
hej vill pendla lite tankar å så med fler som ska gifta sig i maj...
hur långt har ni kommit?
jag ska gifta mig den 7/5 och det känns som mycket är klart.
Ringar, lokal, mat, frisör, naglar, klänning, inbjudan skickad......
gifter oss den 28 maj! VI har kommit en bra bit i planeringen också...skickade inbjudningarna i onsdags och har börjat få in lite svar nu men vi tycker att det borde vara fler som borde svarat....haha,,får väl skylla sig själv när vi har så lång o.s.a. Var i sverige gifter ni er? vi bor i mälardalen.
- Ringarna är hos guldsmeden för omarbetning och slipning (vi har fått sambons mormor och mans ringar)
-klänning klar, lokal och kyrka bokat, möte med catering firman nästa söndag, frisör (en kompis, inte helt klart hur frisyren ska se ut dock) florist (en kompis, ej helt klart hur den ska se ut dock) dj (en kompis), make-up bokat, barnens kläder klara, skor köpta, solist klar, tårtor (en kompis ska göra dem men vi vet inte riktigt utseende och innehåll ännu) ...fotograf bokat, planering för festprogram och vigselprogram på g och hur dukningen ska göras men mycket återstår förstås att fixa... bland annat m2be kläder och inköp av alkohol etc...
vi bor också i södermanland, eskilstuna...oj är sidan låst, jag trodde jag hade öppnat upp den! Vi ska ha vitt, ljusgrönt (lime eller äpplegrönt) och silver!! Ni då?
Vi har också barn, två stycken på 3 och 1,5 så vi har också fullt upp!! Men brukar kika här när barnen somnat! såg att du hittade länken till 28 maj tråden!
Ah, va kul! Vi kommer från Björnlunda vi, bor dock inte där nu. Utan bor i Södertälje :) Eskilstuna är vackert, gifter ni är i den pampiga kyrkan?
Ja, det är fullt upp kan jag tänka mig =) Jag har fullt upp med en jag =) Men brukar också kika in här ibland för o läsa lite, alltid kul o dela lite tankar.
Vi kommer ha vitt, rosa & svart som tema.. :)
my heart:
Nej det blir ett litet bröllop för 30 personer. Vi har bestämt oss för att skicka inbjudningarna en månad tidigare. Två månader innan känns lagom när det bara blir närmsta familjen tycker vi...
Vår budget ligger på 30-35...
Beställa ringarna, hitta brudgummens kläder och beställa näbbkläderna är det viktigaste just nu. Jag har lite beslutsångest över näbbklännkingen, därför jag avvaktar... Jag har hittat en för 750 kronor, jag tycker den är jättefin men hon kommer ju inte kunna använda den fler gånger... Så jag funderar på att antingen försöka hitta en billigare, eller sälja den efter bröllopet...
Vad har ni kvar att göra?