• mazlin

    Hjälp mig formulera inbjudan till vår vigsel och dop.

    Jag har verkligen kört fast och noll inspiration. 
    Så hjälp mig med en rad eller flera så kanske vi kan få till det.
    Roligt som seriöst allt är välkommet.

    Giftemål & dop
    21 maj kl 16,30, Vallentuna kyrka
    Buffe + fika i klockargården.  
    Klädkod: kavaj 
    OSA: 11 april 
    Vi vill ha en enkel cermoni och det blir ingen dans eller något stort med tre rätters ect.. 
    Buffe + fika och mingel helt enkelt 

  • Svar på tråden Hjälp mig formulera inbjudan till vår vigsel och dop.
  • tjohansson79

    Hejhej vi har samma upplägg ser jag så jag puffar lite här eftersom jag behöver samma hjälp som du med inbjudan =)

  • mazlin

    Åhh :)
    Hur långt har ni kommit i planeringarna?  

  • hysch

    Något i stil med


    Den 21:a maj är det dags för oss att bli man och hustru! I samband med detta döper vi också vår/t lilla ängel/troll/dotter/son/älskling/ögonsten/barnets namn.


     Vigseln och dopet äger rum i Vallentuna kyrka klockan 16.30. Efter ceremonin bjuds det på buffé och fika med tillhörande mingel i Klockargården.


     Klädkod: Kavaj


     Hjärtligt välkomna!


     OSA 11 april




     Kanske? Eller


     


    Kom och fira vår stora dag!


     Den 21:a maj klockan 16.30 blir det dop och bröllop i Vallentuna kyrka. För att fira ordentligt bjuder vi på mingel med buffé och fika i Klockargården efter ceremonin. Så damma av finkläderna (klädkod: kavaj) och kom och dela vår stora dag!


     OSA 11 april


     


     


     


     

  • tjohansson79

    Jadu inte så långt än.. datumet är iaf spikat,, 18/6 och ringarna hämtar jag imorgon om vägarna tillåter =)....
    Funderar fortfarande hur vi ska göra om vi ska ha mat efter eller bara fika/tårta....
    Har iaf äntligen tagit beslut om vilka som kommer att bjudas och det blir den närmaste släkten =)
    Har hittat tärnklänningen också så det är skönt men kommer nog bli svårare med brudnäbben =)....
    Men har inte hunnit planerat nåt för själva bröllopscermonin o har väl halvpanik över hur vi ska lägga upp allt =)

  • mazlin

    Hur låter detta

    Välkommen till Bröllop och Dop


    Vi gifter oss och döper samtidigt våran son Philip i Vallentuna kyrka lördagen den 21 maj klockan 16.30
    Därefter inbjuder vi till buffe i försammningshemmet Klockargården.


     


    Malin och Anders


    Osa senast 11 april


    Klädsel: Kavaj


    Malin XXX


    Anders XXX

Svar på tråden Hjälp mig formulera inbjudan till vår vigsel och dop.