• AnnaHjärtaChristian

Har ni Tips på grymt bra cateringfirma i Göteborg....

Vi gifter oss i maj och vill inte klanta oss och ta första bästa catering, det måste vara ett bra ställe, gärna med bra priser dessutom. Har ni erfarenheter av någon firma som är grymt bra.

Kom med alla era tips!

Vi är inne på buffe, men inget säger att vi är låsta vid det. Beror helt på om firman har personal som ingår vid uppläggning av mat.

Detta gäller catering i Göteborg-

tack.

• Svar på tråden Har ni Tips på grymt bra cateringfirma i Göteborg....
  • lovvydovvy

*puffar* för vi vill också få tipsGlad

• AnnaHjärtaChristian

Nu har jag hittat en som vi ska anställa. Dom verkar kanon bra verkligen. Dom har inga omkostnader för köket dom använder så därför blir maten mkt billigare. Så vi får en grekisk buffe för 75personer för 14.000.
    Vi har träffat han som äger firman också, och det var väldigt positivt alltihopa.
    Har inte smakat på maten men vet andra som vart nöjda med den,

All Catering heter dom. allcatering.nu

Vet du inte vem du ska välja så kolla upp dom om dom har nått som kan passa.

lovvydovvy skrev 2011-02-08 07:04:10 följande:
    *puffar* för vi vill också få tipsGlad
  • 11juni2011
    AnnaHjärtaChristian skrev 2011-03-08 21:02:41 följande:
    Nu har jag hittat en som vi ska anställa. Dom verkar kanon bra verkligen. Dom har inga omkostnader för köket dom använder så därför blir maten mkt billigare. Så vi får en grekisk buffe för 75personer för 14.000.
    Vi har träffat han som äger firman också, och det var väldigt positivt alltihopa.
    Har inte smakat på maten men vet andra som vart nöjda med den,

All Catering heter dom. allcatering.nu

Vet du inte vem du ska välja så kolla upp dom om dom har nått som kan passa.
    Det låter gott!
    Ungefär vad innehåller den grekiska buffen? Jag älskar grekisk mat och hade nog tänkt att ha det på mitt bröllop!
  • 11juni2011

Förlåt TS, vill inte sno din tråd.
    Men ni som har DÅLIGA erfarenheter av cateringfirmor i GBG får gärna skriva om det också! Så man vet vad man skall undvika!

• AnnaHjärtaChristian
    11juni2011 skrev 2011-03-10 17:48:40 följande:
    Det låter gott!
    Ungefär vad innehåller den grekiska buffen? Jag älskar grekisk mat och hade nog tänkt att ha det på mitt bröllop!
    Kika in på deras sida. Där står de uppradat allt som finns med på den grekiska buffen.
Svar på tråden Har ni Tips på grymt bra cateringfirma i Göteborg....